mboost-dp1

Nogen, der tilfældigvis...

Gå til bund
Gravatar #1 - rackbox
5. okt. 2008 08:59
...bor i nærheden af Nivå, og som lige har et USB-harddiskkabinet, jeg kan låne et par timer?
Gravatar #2 - TullejR
5. okt. 2008 09:09
Du skal nok specificere den type af harddisk der skal kunne sidde i kabinettet...
Gravatar #3 - rackbox
5. okt. 2008 09:10
3½" formatteret til FAT32... Sorry for manglende info :P
Gravatar #4 - vandfarve
5. okt. 2008 09:14
Jeg skal til KBH her om lidt, og jeg har et USB-kabinet til 3½", men desværre kun til PATA.

Kan det bruges?
Gravatar #5 - rackbox
5. okt. 2008 09:22
#4 hmm... Du er sq en skat, at du tilbyder dig.. Det er til en oldsag af en harddisk, så nok noget ATA eller noget.

Jeg véd, at jeg har et kabinet selv, som også er i Kbh, så jeg havde lidt håbet ikke at skulle køre så langt - du véd... Dovenskab :)
Gravatar #6 - vandfarve
5. okt. 2008 09:29
Du skal være velkommen at tage imod andre tilbud, men jeg er alligevel indenfor en afstand af 500 m. fra Nørreport her i eftermiddag, så hvis ingen andre byder sig, kan du sagtens låne mit kabinet.

Der sidder stadig en HDD i, som du enten må bruge eller skifte ud med din(e) egne HDD'er.
Gravatar #7 - rackbox
5. okt. 2008 09:42
#6 er du på internet, så jeg kan kontakte dig over beskedsystemet, hvis det bliver aktuelt?

Tak - du er jo et stort menneske :)
Gravatar #8 - vandfarve
5. okt. 2008 09:49
#7 Og du har fået en PM.
Gravatar #9 - MiniatureZeus
5. okt. 2008 10:01
rackbox (7) skrev:
#6 er du på internet, så jeg kan kontakte dig over beskedsystemet, hvis det bliver aktuelt?

Tak - du er jo et stort menneske :)

Vandfarve burde gå under navnet: Mr. NiceNewzGuy!
Gravatar #10 - siliankaas
5. okt. 2008 10:42
rackbox (5) skrev:
#4 hmm... Du er sq en skat, at du tilbyder dig..

Du skal sku lige passe lidt på med at kalde vandfarve en skat

http://newz.dk/forum/tagwall/re-tisseleg-84324#17*

*Sorry, kunne ikke lade være :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login