mboost-dp1
Nogen som har erfaringer med Firmalinket?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg er flere gange blevet ringet op af en virksomhed der heder Firmalinket. Deres sælger var ikke i stand til at overbevise mig om at deres produkt var værd at bruge penge på. Men han forklarede mig at deres service afdeling, som stod for produktet havde mere styr på det end han selv havde. Så han lovede at få dem til at ringe til mig. Nu har jeg så modtaget en email med en ordrebekræftelse, selvom jeg ikke har placeret nogen ordre hos dem. Er det normal procedure sådan at sende en ordrebekræftelse til "kunder" som ikke har placeret nogen ordre?
kasperd (1) skrev:Er det normal procedure sådan at sende en ordrebekræftelse til "kunder" som ikke har placeret nogen ordre?
Ja, for fusker firmaer vel..:-)
http://www.amino.dk/forums/t/168995.aspx
kasperd (1) skrev:Er det normal procedure sådan at sende en ordrebekræftelse til "kunder" som ikke har placeret nogen ordre?
Desværre ja. De lever af at udsende regninger, og håbe på at den sekretær/assistent, der håndterer betalingen, ikke tænker over det.
Det sted, jeg arbejde før var udsat for et par forskellige annoncører, der prøvede lykken.
kasperd (1) skrev:Jeg er flere gange blevet ringet op af en virksomhed der heder Firmalinket. Deres sælger var ikke i stand til at overbevise mig om at deres produkt var værd at bruge penge på. Men han forklarede mig at deres service afdeling, som stod for produktet havde mere styr på det end han selv havde. Så han lovede at få dem til at ringe til mig. Nu har jeg så modtaget en email med en ordrebekræftelse, selvom jeg ikke har placeret nogen ordre hos dem. Er det normal procedure sådan at sende en ordrebekræftelse til "kunder" som ikke har placeret nogen ordre?
Det er desværre meget normalt når man ejer firma. Specielt sådanne "de gule sider" type firmaer har været slemme til den slags. Det har stået på i mange år, men der er åbenbart ikke rigtig noget at gøre ved det. Nogen af dem er endda så frække at sende fakturaer, og rykkere hvis man ikke betaler og true med inkasso. Hvis de gør det så bare skriv til dem at de da med glæde må sende et inkasso firma på sagen, så pleger de at stoppe :)
Hej
vi er et lille firma i Århus der blev kontaktet af firmalinket og vi er meget tilfreds med den service som vi har fået.
De holder hvad de lover og giver god support når man ringer til dem.
SÅ VI KAN VARM ANBEFALDE AT BRUGE DEM.
Mvh
Pinglish
Det er da sjældent at man har en så positiv oplevelse af et firma at man ligefrem RÅBER at de er gode?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.