mboost-dp1

Nu skal i være søde

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
3. dec. 2012 16:59
Jeg skælder ikke ud, og jeg er ikke sur på nogle bestemte, men:
http://peecee.dk/uploads/122012/Av_min_numse.png

Sådan en følsom og kunstnerisk ung mand, hvad bilder i jer egentlig taget ind?

------------

Før da jeg skulle ind på newz.dk fik jeg fejl 404 og gættede på siden var nede og tjekkede efter på FB og det første jeg faldt over var ham gutten der skrev der.

http://www.facebook.com/pages/newzdk/11420734316
Gravatar #2 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
3. dec. 2012 19:00
Han var selv skyld i det - nå ...

Man kan bare lade være med at bryde loven (læs: EULA) - Newz.dk, Policing the internet sine 1999
Gravatar #3 - Kolklik
3. dec. 2012 19:05
haha synes satme det er god humor :D

Personligt ville jeg da aldrig tilmelde mig et tilfældigt forum (det være sig på nettet, eller i virkeligheden!) og begynde at sælge ting uden at tjekke hvorvidt det er passende der.

Man går jo heller ikke ind til et gruppe møde hos AA og begynder at sælge guld øl.. :)

Man må sku lige se sig for inden man åbner kæften, eller kommentar boksen.
Gravatar #4 - apkat
3. dec. 2012 19:37
Link til tråden?
Gravatar #5 - Elskov
3. dec. 2012 19:49
apkat (4) skrev:
Link til tråden?

http://newz.dk/forum/wow-account-salg/wow-account-...
Gravatar #6 - snesman
3. dec. 2012 20:18
Loool.
Gravatar #7 - BurningShadow
3. dec. 2012 21:31
LOL, fuck en tudeprins.

Og vores liguster har jo helt ret...
Gravatar #8 - arne_v
4. dec. 2012 21:58
Tja - små curling børn forstår ikke at en EULA også gælder for dem og at det er smart at sætte sig ind i formålet med et fora inden man begynder at bruge det og de kan slet ikke forstå det når nogen peger på det problamtiske i det (på en pæn eller er mindre pæn måde).
Gravatar #9 - snesman
6. dec. 2012 10:44
Det er sådan en tråd der får mig til at savne Lingu :(
Gravatar #10 - NioBe
6. dec. 2012 11:16
Jeg synes at det er latterligt at vi har en tråd som WOW salg, KUN for at I kan svine folk til. Gud hvor er det barnligt....

Folk der kommer ind i god(naiv) tro og håbe på at de kan sælge deres WoW accounts. I stedet for sidder I og gør total grin med den stakkels knægt. Og det er jo ikke kun der. Også folk der har IT problemer som spørger os om råd, kan I heller ikke finde ud af mere.

Giv dog folk en chance. I skal sq ikke komme og forvente at folk ved ligeså meget som Jer når de kommer med "dumme" spørgsmål.

Kan fandeme godt forstå hvorfor der er flere og flere der springer fra.
Gravatar #11 - Magten
6. dec. 2012 11:18
NioBe (10) skrev:
Jeg synes at det er latterligt at vi har en tråd som WOW salg, KUN for at I kan svine folk til. Gud hvor er det barnligt....
Så vidt jeg husker blev den oprettet af en WoW sælger. Ikke meget vi kan gøre ved det.
Gravatar #12 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
6. dec. 2012 11:18

Nu skal du lige være sød!

... desuden, Magten er hurtigere end jeg WOW-tråden blev vist oprettet af en sælger, og mht IT-spørgsmål, plejer vi da at være meget hjælpsomme!..
Gravatar #13 - NioBe
6. dec. 2012 11:24
Magten (11) skrev:
Så vidt jeg husker blev den oprettet af en WoW sælger. Ikke meget vi kan gøre ved det.

Det kan godt være. Men I skal da stadigvæk give ham en chance for at vide om det er ulovligt eller ej inden I gør sådan noget.

Thoroughbreed (12) skrev:

... desuden, Magten er hurtigere end jeg WOW-tråden blev vist oprettet af en sælger, og mht IT-spørgsmål, plejer vi da at være meget hjælpsomme!..

Uanset hvad så har der stadigvæk været episoder hvor I ikke har taget folk seriøst.
Gravatar #14 - Magten
6. dec. 2012 11:25
NioBe (13) skrev:
Det kan godt være. Men I skal da stadigvæk give ham en chance for at vide om det er ulovligt eller ej inden I gør sådan noget.
Agreed, jeg plejer også selv at give dem en chance for at indse hvor dumme de er.
Gravatar #15 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
6. dec. 2012 11:44
Jeg holder med Magten #14 her - for jeg plejer også at lade dem selv opdage det, evt. med link til KYNZ - dog er der nogen der formår at råbe TOG i første kommentar ...
Gravatar #16 - Kolklik
6. dec. 2012 12:10
I princippet er det jo ikke vores job at gøre folk opmærksomme på at de bryder deres EULA. De har selv sagt I "I accept" til den et hav af gange (Man skal gøre det ved hver opdatering i WoW).

Det er endda sådan at man skal scroll hele vejen igennem den for at man kan trykke "I accept" så det er sku folks eget problem at de ikke læser hvad de accepter.

Yderligere vil jeg stadig mene at man burde tjekke bare EEN af de andre tråde der er omhandlede den man selv tænker at oprette, om ikke andet så for at få et feel for pris niveau, antal views eller hvad nu.

Og så burde man jo også opdage at dette forum ikke ligefrem er venligsindet overfor wow account salg.
Gravatar #17 - HrJakobsen
6. dec. 2012 13:02
NioBe (13) skrev:
Magten (11) skrev:

Thoroughbreed (12) skrev:

Uanset hvad så har der stadigvæk været episoder hvor I ikke har taget folk seriøst.

Ved en søgning på google efter: wow account salg kommer der 2 links til newz i de første 3 resultater. Et link til en tråd og et link til kategorien. Den tråd der linkes til bliver sælgeren også gjort opmærksom på at det er imod EULA at sælge accounten.
Som sælger burde man læse bare den ene tråd om hvordan det foregår her på sitet når man prøver at sælge sin account.
Problemet er at folk bare kommer ind på newz, opretter en tråd med kontaktinfo og smutter igen.
Gravatar #18 - NioBe
6. dec. 2012 13:12
Thoroughbreed (15) skrev:
Jeg holder med Magten #14 her - for jeg plejer også at lade dem selv opdage det, evt. med link til KYNZ - dog er der nogen der formår at råbe TOG i første kommentar ...

Der er selvfølgelig grænser hvor dumme folk kan være. Men man skal da ikke forvente folk har læst op på "lektien" inden de opretter en tråd i god tro.

Nu er der linket til f.eks. til denne i den nævnte tråd http://www.knowyournewz.dk/index.php?title=Salg_af... . Men han får stadigvæk ikke en chance synes jeg.
Allerede inden han kan se at det er forkert og folk sviner ham til... Så er han allerede bombarderet med åndsvage ting, og han synes så også at I er dumme, også bliver det hele til en børnehave med: "Du er dum og min far kan tæske din far" - lign. holdninger....

Det er måske kun mig der synes at der godt må være bare lidt retfærdighed herinde?
Gravatar #19 - apkat
6. dec. 2012 13:17
NioBe (18) skrev:
Det er måske kun mig der synes at der godt må være bare lidt retfærdighed herinde?

Hvilket internet kommer du fra?
Gravatar #20 - holmen
6. dec. 2012 13:19
NioBe (18) skrev:

Det har ikke noget med retfærdighed at gøre. Man skal bare tænke sig om før man poster.
Gravatar #21 - NioBe
6. dec. 2012 13:28
apkat (19) skrev:
NioBe (18) skrev:

Hvilket internet kommer du fra?

Det hele?! :P

holmen (20) skrev:
Det har ikke noget med retfærdighed at gøre. Man skal bare tænke sig om før man poster.

Men, det kan du jo ikke forvente af folk. De kan jo være dumme som...ja der er ikke et godt ord der eksistere for det synes jeg.
Hvor ofte har du hjulpet folk med IT problemer f.eks? De er jo et godt eksempel på hvor.... ja.... knap så kloge de kan være :P

Man skal sq ikke forvente alverdens fra dem. Men man blir sq stadigvæk nød til at give dem en enkel chance. Bare ÉN chance? :P
Gravatar #22 - Thalion
6. dec. 2012 14:27
Haha!

Nøj hvor er det fantastisk, læste lige den facebook halløj igen.

Men ellers skal vi bare i stedet spamme alle wow-salgstråde med tog? Og hvis de så bliver sure på os, så melder vi deres account for snyd?
Gravatar #23 - arne_v
6. dec. 2012 14:35
#NioBe

Der skal helt klart være plads til at dumme sig også på newz.dk - og det er helt normalt at folk ikke læse EULA'er eller gennemsøger et fora for tidligere tråde inden de poster.

Og det generer ikke mig.

Men det er ikke mit indtryk at:

X: køb min WoW account
andre: du hedder NN, jeg vil give en liter gammel mælk etc.

er normalt.

Mit indtryk er at det normale er:

X: køb min WoW account
andre: check lige tidligere WoW salgs tråde, ikke tilladt i forhold til EULA etc.
X: bland dig uden om, jeg er pisse ligeglad etc.
andre: du hedder NN, jeg vil give en liter gammel mælk etc.

Der skal være plads til at dumme sig. Men det generer mig ikke at nogen får af grov filen efter de er blevet gjordt opmærksom på problemerne men tydeligvis er ligeglade.

Gravatar #24 - arne_v
15. dec. 2012 20:23
http://newz.dk/forum/wow-account-salg/salg-af-wow-... er et eksempel på en som fattede pointen hurtigt.

Det kan man ikke sige om http://newz.dk/forum/wow-account-salg/warrior-90-s...
Gravatar #25 - kinaholm
15. dec. 2012 20:55
Ved ikke hvad den sidste havde gang i, men, det du gjorde i den første tråd er et virkelig godt eksempel på hvordan det kan og bør gøres. :)
Gravatar #26 - arne_v
15. dec. 2012 21:23

Det blev jo også forsøgt i den anden tråd.

Men det kneb lidt med lydhørheden i den anden ende.
Gravatar #27 - kinaholm
15. dec. 2012 22:41
Hehe, ja.. Tvivler stadig lidt på, om det måske bare er en troll.. Men så igen, så ville han nok ikke vende tilbage.
Gravatar #28 - kasperd
15. dec. 2012 23:30
kinaholm (25) skrev:
Ved ikke hvad den sidste havde gang i
Han tigger jo nærmest om at blive rapporteret.
Gravatar #29 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
16. dec. 2012 11:42
Then do it!
Gravatar #30 - kasperd
16. dec. 2012 14:01
Thoroughbreed (29) skrev:
Then do it!
Jeg har set nogle tråde, hvor der blevet postet emails med svar fra Blizzard. Men jeg har ikke lagt mærke til nogen tråde, som fortæller, hvilken adresse der blev rapporteret til.
Gravatar #31 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
16. dec. 2012 16:29
I teorien kræver det vistnok en WOW-konto for at decideret komme ind under WOW-supporten inde på battle.net ...

- edit -

http://newz.dk/forum/wow-account-salg/warrior-90-scarab-lord-alar-6-legendary-grand-marshal-127135#17 skrev:

This is an automatic message to let you know that Blizzard Entertainment's Hacks & Anti-Piracy team has received your report.
Det var så lidt.
Gravatar #32 - kasperd
17. dec. 2012 09:48
Jeg bør holde op med at se på disse tråde. I nat drømte jeg, at nogen havde fået mig overtalt til at begynde på at spille WoW.
Gravatar #33 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
17. dec. 2012 10:19
kasperd (32) skrev:
Jeg bør holde op med at se på disse tråde. I nat drømte jeg, at nogen havde fået mig overtalt til at begynde på at spille WoW.

Kasper! Jeg har hørt at der er kommet en linux-build, decideret til WOW-spillere, jeg synes virkeligt at du skal begynde at spille WOW!
Gravatar #34 - Thalion
17. dec. 2012 11:37
kasperd (32) skrev:

Faktisk kører WoW godt i Wine!
Gravatar #35 - BurningShadow
17. dec. 2012 17:23

Jøses, et mareridt! Man arbejder bare ikke skide godt dagen efter sådan ét. Og så er der også mandag...
Op med humøret, i morgen kan kun blive bedre :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login