mboost-dp1
Ny konkurrence?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Syntes efterhånden også det er lidt skidt med den der konkurrence, er ret sikker på den var sat til en enkelt måned til at starte med.
Jeg har skrevet 'mange' nyheder på det seneste, de 27 er rigtigt nok. Ved dog ikke hvorfor systemet ikke helt reagerer så hurtigt som det måske burde, min karmafordeling siger dog:
"+1 26 godkendte nyheder sidste 2 måneder".
For min skyld kan de da bare udlodde flere keyboards :D
Jeg har skrevet 'mange' nyheder på det seneste, de 27 er rigtigt nok. Ved dog ikke hvorfor systemet ikke helt reagerer så hurtigt som det måske burde, min karmafordeling siger dog:
"+1 26 godkendte nyheder sidste 2 måneder".
For min skyld kan de da bare udlodde flere keyboards :D
Huh, ved ikke lige hvor den blev af, men mener bestemt jeg fik skrevet et indlæg tidligere i dag, tiltænkt denne tråd.
Anyway, det jeg skrev var, at konkurrencen var/er bestemt til at køre i 2 måneder, fra den 2. december til den 2. februar, som det også er angivet i den oprindelige nyhed.
Der er så, ved en fejl, oplyst en forkert dato i nyhedsteksten, jeg beklager fejlen, og forvirringen, det er rettet nu, som nogle har opdaget.
Med andre ord, der er altså tid endnu til at deltage i konkurrencen.
Anyway, det jeg skrev var, at konkurrencen var/er bestemt til at køre i 2 måneder, fra den 2. december til den 2. februar, som det også er angivet i den oprindelige nyhed.
Der er så, ved en fejl, oplyst en forkert dato i nyhedsteksten, jeg beklager fejlen, og forvirringen, det er rettet nu, som nogle har opdaget.
Med andre ord, der er altså tid endnu til at deltage i konkurrencen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.