mboost-dp1
Ny mobil HTC Wildfire
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Findes der andre sider som mobil2kr.dk ?
der kan den købes til
kan man få den billiger andre steder?
jeg har prøvet at søge efter det men uden held
der kan den købes til
MOBIL2KR.DK skrev:HTC Wildfire
Min. pris i 6 mdr. 1522,00
kan man få den billiger andre steder?
jeg har prøvet at søge efter det men uden held
Hos Telmore.
1900 kr. uden "håndjern" som de kalder det.
https://www.telmore.dk/t2/shop/shop.do?shopUrl=pro...
Jeg foretrækker personligt at købe telefonen uden abonnement eller "mindstepris i 6 mdr."
1900 kr. uden "håndjern" som de kalder det.
https://www.telmore.dk/t2/shop/shop.do?shopUrl=pro...
Jeg foretrækker personligt at købe telefonen uden abonnement eller "mindstepris i 6 mdr."
Det kommer lidt an på dit forbrug. Abonnementet på mobil2kr.dk inkludere ikke ret meget, men hvis det er nok, bliver det nok ikke billigere. Hvis du skal købe en masse ekstra pakker, kan det være at det er billigere at vælge et af telenors de andre abonnementer. Desværre ændrer det ikke på at den pt. er udsolgt.
Hvorfor betale mere og få mindre?
Har selv købt en wildfire på mobil2kr og kan oplyse at den, udover browserens startside, ikke er brandet. Ved ikke om den er låst til telenors netværk, men den virker med bibob.
Det kommer lidt an på dit forbrug. Abonnementet på mobil2kr.dk inkludere ikke ret meget, men hvis det er nok, bliver det nok ikke billigere. Hvis du skal købe en masse ekstra pakker, kan det være at det er billigere at vælge et af telenors de andre abonnementer. Desværre ændrer det ikke på at den pt. er udsolgt.
Hvorfor betale mere og få mindre?
Har selv købt en wildfire på mobil2kr og kan oplyse at den, udover browserens startside, ikke er brandet. Ved ikke om den er låst til telenors netværk, men den virker med bibob.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.