mboost-dp1

Ny mobil, hvad skal man vælge

Gå til bund
Gravatar #1 - PedersenDK
15. aug. 2008 19:26
Min LG KU990 er opgivet af værkstedet så jeg har fået 4200 til en ny men hvad skal jeg vælge,,,,
Har kigget på Nokia N95 og HTC Diamond....
Nogle erfaringer eller forslag

PedersenDK
Gravatar #2 - Thalion
15. aug. 2008 19:45
hmm har du nogle krav?

den store forskel på n95 og diamond er jo touch og styresystem.

Derudover har n95 et meget bedre kamera, og er mere gennemtestet.

diamond har selvfølgelig touchscreen hvilket gør den noget bedre til f.eks browsing. Men diamond har kun 4 gb hukommelse, som ikke kan udvides. Så hvis du vil have mere hukommelse og et qwerty tastatur så skulle du måske vente på en diamond touch pro : http://www.htc.com/dk/product.aspx?id=54104

Ellers kommer sony ericson snart med en ny kamera telefon: C905 :http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/c905?cc=dk&lc=da

8.1 MP kamera og A-GPS, så en ret saftig telefon. men dog ikke en smartphone ligesom de 2 øvrige...
Gravatar #3 - MetteVoldum
16. aug. 2008 06:50
Jeg vil også sige, hvad bruger du den til? Har du din mail opsat på den? Skal du surfe? Tager du billeder og hører musik? :s
Gravatar #4 - holmen
16. aug. 2008 08:37
Jeg venter selv på C905'eren.

Jeg har aldrig hafr problemer med SE telefoner, før end jeg købte en k850i'er, med lorte touchknapper. Touch napperne på C902'eren er den eneste grund til at jeg ikke har købt den.
Gravatar #5 - fidomuh
16. aug. 2008 10:05

Alt andet end Symbian og Windows mobile, vil vaere min anbefaling :)

Nokia Series40 OS'et faar altid gode ord af folk omkring mig, men personligt bryder jeg mig ikke om menu-systemet og synes ikke telefonerne typisk er "smartphone"-nok :)

Der er jo altid iPhone, men den har du sikkert hoert en hel masse om :P
Ellers er der mange der er rigtig glade for HTC Touch Diamond ( som jo er HTC pendanten til iPhone, mere eller mindre ).

Men som de andre har skrevet: Hvad bruger du den til? :)
Af N95 og HTC Diamond ville jeg klart vaelge HTC'en.
N95 har vist sig som en skuffelse for de 4 kammerater jeg har der har koebt den.
Ja, den kan en masse ting, wee... Det er bare ubrugeligt naar den falder fra hinanden efter 4 uger ... :)
Gravatar #6 - Corholio
16. aug. 2008 10:31
5 skrev:
N95 har vist sig som en skuffelse for de 4 kammerater jeg har der har koebt den.
Ja, den kan en masse ting, wee... Det er bare ubrugeligt naar den falder fra hinanden efter 4 uger ... :)

Okay, det lyder da som en grim oplevelse - jeg har en Nokia N95 som jeg har haft i 3 måneder nu, som jeg købte brugt af en kammerat (som havde den i 1 års tid).

Den er lidt ridset... ja.

Faldet fra hinanden?... nej.

Synes også det er lidt sjovt at du anbefaler "alt andet end Symbian eller Windows mobile" for lidt senere at anbefale HTC'en. Nej... undskyld, du vælger mellem N95 og HTC.

Hvad ville din anbefaling være? Sony Ericson, LG, Samsung?

Er bare nysgerrig.
Gravatar #7 - fidomuh
16. aug. 2008 10:57

Det er vel en grim oplevelse, jeg har ikke selv koebt en, men det var af helt andre aarsager :)

Deres er reelt faldet fra hinanden.. Coveret til batteriet kan ikke sidde fast paa nogen af dem mere :D

Synes også det er lidt sjovt at du anbefaler "alt andet end Symbian eller Windows mobile" for lidt senere at anbefale HTC'en.

Jeg anbefaler den ikke, jeg siger at mange andre er glade for den ...?

Nej... undskyld, du vælger mellem N95 og HTC.

Det goer jeg bagefter ja.

Hvad ville din anbefaling være? Sony Ericson, LG, Samsung?

Er bare nysgerrig.

Min anbefaling vil vaere at proeve telefonerne foerst og tage den man bedst kan lide.
Samsung har ikke imponeret vildt, jeg har deres d900, men den er ellers udemaerket.
iPhone er min foretrukne telefon, men den er klart heller ikek uden problemer - saa "try first" er altid min anbefaling :)
Gravatar #8 - PedersenDK
16. aug. 2008 13:25
# Alle
Vil have en drift sikker fon med lidt lir og gerne gps og wifi.
Bruger den sq bare som telefon og sms men skal jo bruge 4200 ved sonofon......
Har overvejet at kobe 2 billiger telefoner men det gør det jo ikke lettere at vælge for der er sq mange crap telefoner på markedet... men det skal nok være SE, HTC eller Nokia
Gravatar #9 - PedersenDK
20. aug. 2008 18:04
Det blev en Nokia N95....

Tråd lukket
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login