mboost-dp1

Ny mobil, hvilken!?

Gå til bund
Gravatar #1 - NioBe
30. jun. 2008 18:07
Sad og kiggede min mobil igennem, ja det er en SE W580i. Og da jeg engtlig er begyndt at gå mig lidt på, at dioderne i den ene side ikke virker, knapperne er knækket, muligvis også delvist faldet af, dårlig til at få fat i netværket når man snakker i telefon ....o0(SUK og tv 3 + viser TOP GEAR med bilen Audi R8... *~droooool~*)... ....

Nå tilbage til virkeligheden. Min konklusion er så blevet til, en ny telefon!!!

Og jeg sidder her og grubler lidt over, om jeg skal have en SE X1, eller en HTC Diamond....? Kan I give mig en mening om hvad i synes om de telefoner (selv om X1 først kommer ud til efteråret).

Help plz?!
Gravatar #2 - I.F.F.
30. jun. 2008 18:28
SE z770i den fedeste paa markedet i dk.

og det er 100% subjectivt vurderet efter design.
Gravatar #3 - 3214N
30. jun. 2008 18:29
X1 ser lækker ud, men kører Windows Mobile, så det bliver spændende at se hvordan den virker i dagligdagen.
Jeg kigger også på C902 og C 905...
Gravatar #4 - vandfarve
30. jun. 2008 20:18
Den klassiske er Nokia 6500 Classic, som hverken kan imponere med specs eller tekniske egenskaber, men den er bare guddommelig flot.

Derudover er der Nokias N-serie, hvor jeg særligt vil fremhæve N95 8GB eller den kommende N96.

Derudover kan man vel ikke komme uden om Apple iPhone 3G i disse Æble-tider.

HTC'erne er også rigtig fede, men jeg har ikke prøvet deres Diamond-smartphone.

Ellers kan jeg kun anbefale dig at bruge et par timer i selskab med mobilpriser.dk, der kan bringe et hav af reviews af nye og gamle mobiltelefoner. Du ved jo vel selv kun, hvilke du synes er lækre/smukke/seje/cool/NioBe-ish!

Happy huntin' :)
Gravatar #5 - NioBe
30. jun. 2008 20:23
Uh, he he...
Kunne være at jeg måske lige burde nævne at Specs er det jeg mest er efter end design :P
Husk på: Jeg er hende med håndtasken fuld af USB'stiks og en enkelt harddisk.. :D
Gravatar #6 - myplacedk
30. jun. 2008 21:04
That-a-girl! Du er sgu mere maskulin at høre på en halvdelen af drengene her, når der snakkes mobiltelefoner. :-(

Og bare rolig, det er ikke fordi jeg synes du er maskulin. ;-)

Og jeg kan ikke lige hjælpe dig, jeg er tilfreds med min efterhånden gamle (7 mdr oder so) Nokia 6300. (S40 3rd edition feature pack 2.) Vil dog gerne skifte den ud med noget der har en nyere S40, og en bedre CPU. Engang.

Som antydet går jeg mere efter OS end hardware. De har jo alle den hardware jeg skal bruge alligevel. Måske kan det hjælpe dig lidt alligevel. OS og form-factor, det er sådan set hvad jeg kigger på.
Gravatar #7 - Ronson ⅍
30. jun. 2008 22:25
Gå efter en HTC Touch Diamond

Fordi HTC Touch Cruise er en genial telefon (og GPS) og Diamond kun kan være mere lækker.

Eller køb min, så køber jeg en Diamond..
Gravatar #8 - Derfor
1. jul. 2008 21:11
Jeg mener også at HTC Touch Diamond kører med Windows Mobile, hvilket jeg bestemt ikke er en stor fan af, hvis jeg skulle vælge ville det dog nok blive den alligevel.

Som en Apple-fanboi skal jeg jo foreslå dig at købe iPhone 3G, det er næsten en uskrevet lov, dette kommer dog lidt an på hvor mange penge du har valgt at tilsidesætte til dette (den er en smule dyr, med Telias abonnement til den).
Gravatar #9 - Ronson ⅍
2. jul. 2008 17:18
#8: Hvordan, hvis det kan betale sig at spørge en mac-bruger om den slags, vil du lige argumentere for at apples styresystem er windows ce overlegent?

Alene det at man selv bestemmer hvad man vil installere og at det er et produkt der er gennemtestet i efterhånden mange år gør da umiddelbart windows ce (aka mobile) til et bedre OS?

Windows mobile er i hvert fald hverken ustabilt eller noget på min telefon. (Jeg genstarter ganske vidst min telefon en gang i mellem pga. ram-forbruget, men det er fordi jeg er mærkelig, da den aldrig overstiger ~55%)
Gravatar #10 - Derfor
2. jul. 2008 18:03
#9 Ronson

Windows Mobile var efter min mening ikke noget jeg brød mig om da jeg havde en Qtek 8800. Jeg synes tit det virkede langsomt på den telefon, og så brød jeg mig ikke om filsystemet.

At Microsofthar haft flere års erfaring til at udvikle Windows Mobile, og andre applikationer til mobile enheder, burde selvfølgelig have en positiv virkning, dette synes jeg dog ikke at de har levet op til, ikke mindre mener jeg at de kunne have gjort et bedre arbejde.

Jeg vil ikke argumentere over for alle andre at Apples styresystem er bedre en Microsofts, dog vil jeg gerne give et besyv for min subjektive holdning til hvad jeg bedst kan lide :)
Gravatar #11 - Xill
2. jul. 2008 19:04
5 skrev:
Uh, he he...
Kunne være at jeg måske lige burde nævne at Specs er det jeg mest er efter end design :P
Husk på: Jeg er hende med håndtasken fuld af USB'stiks og en enkelt harddisk.. :D

så ville jeg klart købe en nokia n82. (modtager selv en med posten i morgen) med hensyn til Specs, så er der ikke nogen bedre mobil på markedet, men det skal da siges at den ikke har indbygge lommelygte, da den har en rigtig flash.

du skal blot selv købe et 8 GB memory card, og noget andret GPS software, for rigtig at blive glad for den.

http://www.gsmarena.com/nokia_n82-2177.php

men køb den i sort
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login