mboost-dp1
Ny opgraderingsrunde hos CC?
Ser ud til at CC er ude i en opgraderingsrunde igen. Har lige fået et brev om at jeg snart får 3-doblet min downstream og ganget min upstream med 1,5. (=6Mbit/768Kbit) og endda skal betale kr. 50,- mindre :-)
Havde ellers lige bestilt Solo (8Mbit/515Kbit) - men jeg vil da hellere have den højere upload. Solo blev iøvrigt annuleret, da min linie åbenbart ikke kan trække 8Mbit. Kundeservice var også i tvivl om den kunne trække de "gratis" 6Mbit.
Nåmen.. glæder mig! Har faktisk kun hørt om CC, der gør den slags.. Er der andre, som er "ramt"?
Havde ellers lige bestilt Solo (8Mbit/515Kbit) - men jeg vil da hellere have den højere upload. Solo blev iøvrigt annuleret, da min linie åbenbart ikke kan trække 8Mbit. Kundeservice var også i tvivl om den kunne trække de "gratis" 6Mbit.
Nåmen.. glæder mig! Har faktisk kun hørt om CC, der gør den slags.. Er der andre, som er "ramt"?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund