mboost-dp1
Ny Phone der skal smadre iPhone :/
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
En af mine venners far (lidt langt ude), men han havde altså hørt i radioen at der ville komme en ny SmartPhone som totalt ville slå iPhonen af banen. den ville komme til august sagde han, men jeg fik ikke så meget andet ud af det da han ikke ved så meget om IT var han dårlig til fortælle det :)
Nogen der har hrt noget om det og ved hvad han snakker om :) ??
Nogen der har hrt noget om det og ved hvad han snakker om :) ??
Nej det kan ikke være rigtigt. Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har læst (udelukkende på newz) om den nye mac produkt killer. Ikke én eneste af disse historier har vist sig sande.
EDIT: Den dag der kommer et åbent produkt som Android, kan det nok være på tale.
EDIT: Den dag der kommer et åbent produkt som Android, kan det nok være på tale.
Well, smag er jo subjektivt - Apple er trendsættende lige i øjeblikket, men andre producenter er ved at få øjnene op for at folk gerne vil have godt design, og så tror jeg euforien lægger sig. Jeg mener f.eks at den nye HTC Touch Diamond er langt pænere end iPhonen, den fylder ikke nær så meget og kan ca. det samme - så for mig er den en iPhone-killer, mens andre vil sige det modsatte, men det er jo så deres mening som jeg respekterer.
Tror ikke man kan kalde Android for en iPhonekiller. Android er et styresystem til mobiler, så det kan højest være en Windows Mobile eller iPhone OS-killer. Android er i øvrigt Open Source, så jeg er ret sikker på der kommer en udgave til iPhonen
Tror ikke man kan kalde Android for en iPhonekiller. Android er et styresystem til mobiler, så det kan højest være en Windows Mobile eller iPhone OS-killer. Android er i øvrigt Open Source, så jeg er ret sikker på der kommer en udgave til iPhonen
SE XPERIA X1 var den første telefon jeg hørte omtalt som iphone killer, men jeg kommer heller ikke så meget ud...
13 skrev:#4 Jeg nægter hermed at tro på din tidligere påstand omkring din sexualitet. Det der er nok den mindst gay telefon i verdenen..
k800i er måske ikke så "gay", men i den forstand er jeg det heller ikke. Jeg gider bare ikke kvinder :) Lidt det samme som at jeg heller ikke gider en femi telefon som f.eks iPhone.
Min kæreste må f.eks også gerne have noget mellem ørene - ud fra samme præference mener jeg også at k800i ville være at foretrække over iPhone.
#14 men det er jo en klodset telefon.
Den har ikke rene linjer. Og den er en klods.
En candybar om du vil.
Dog er det da en god telefon. Og et godt mærke.
Jeg er bare lidt skuffet. Havde forventet guld.
Du næste bliver vel at du ikke går op i hvad du går i...
..
såå ehmm..
Ja... altså...
Hvad har du på?
Den har ikke rene linjer. Og den er en klods.
En candybar om du vil.
Dog er det da en god telefon. Og et godt mærke.
Jeg er bare lidt skuffet. Havde forventet guld.
Du næste bliver vel at du ikke går op i hvad du går i...
..
såå ehmm..
Ja... altså...
Hvad har du på?
#14 Jeg ser nogenlunde ca sådan her ud til daglig: http://www.milandt.dk/
22 skrev:#16 man går nok efter boy next door looket.
Det er accepteret. Men en tydelig mangel på synlige mærker.. tsk tsk.
Synlige mærker, altså dyre tøjmærker mener du? Synes jeg er i konflikt med mit "boy next door" look :)
Desuden er det ikke specielt rationel at bruge alle sine penge på tøj der kun i ringe eller slet ingen grad er i bedre kvalitet end tøj man kan købe i Jack&Jones, H&M og lignende.
Jeg har heller ikke de store problemer med at sammensætte tøj eller finde nye ting der "passer ind" i min garderobe. Jeans og t-shirts passer altid sammen :)
Ontopic:
Men det skulle handle in iPhones, ikke tøj.. iPhones sucks, EOD! :D
Så tror jeg lige vi trækker grænsen for hvad newz forumet kan rumme.
Lad mig henvise til http://www.trendsales.dk
Lad mig henvise til http://www.trendsales.dk
#24-25 det ved jeg nu ikke, jeg er en mode nørd, og en mærke luder. Passer mig fint, men hvis det ikke passer ind i jeres forskruede lille defination af hvad en nørd er. Så spring disse indlæg, som er skrevet i spøg, over.!
#25 hvilken skjorte? Candyman looket? Det er en retro sommer skjorte. Den høre ikke til i min garderobe*. Men jeg vil da på ingen måde fornægte dens relevans, og dens plads.
*Da jeg er en snobbet farveindskrænket jubbi.
#25 hvilken skjorte? Candyman looket? Det er en retro sommer skjorte. Den høre ikke til i min garderobe*. Men jeg vil da på ingen måde fornægte dens relevans, og dens plads.
*Da jeg er en snobbet farveindskrænket jubbi.
Retro sommer skjorte? Huh? What? Candyman? Candystriper?
Pft, har sgu også grænser for hvad jeg vil gå i, men synes det er afskyeligt at købe tøj, en irriterende udgift, der ikke giver mig noget tilbage. Går i lortet til det går i stykker og så har jeg noget til arbejdsrelaterede funktioner, hvor man ikke kan ligne en bums alt for meget.
Hvad er en jubbi? Jugs Under Bright Burning Insanity?
Pft, har sgu også grænser for hvad jeg vil gå i, men synes det er afskyeligt at købe tøj, en irriterende udgift, der ikke giver mig noget tilbage. Går i lortet til det går i stykker og så har jeg noget til arbejdsrelaterede funktioner, hvor man ikke kan ligne en bums alt for meget.
Hvad er en jubbi? Jugs Under Bright Burning Insanity?
#27 på Engelsk er det en Yuppi. DEt var org. YUPE (Young Upwardly Progressive Entrereneur) men er blevet ændret siden hen. Og det er praktisk talt folk der går meget op i mandemode. Specifikt, jakkesæt og den tilhørende stil. Alt en yuppi ejer bør teknisk set være dyrt.
Meget koldt oversat/defineret..
Meget koldt oversat/defineret..
Det er ikke helt rigtigt, det er rige unge, som har en luksuriøs livsstil. Dyrt mærketøj kommer så som et resultat deraf. Derudover hedder det en 'yuppie'. ;)
Det er ikke helt rigtigt, det er rige unge, som har en luksuriøs livsstil. Dyrt mærketøj kommer så som et resultat deraf. Derudover hedder det en 'yuppie'. ;)
#29 jeg citere hermed mit eget indlæg igen.
Og man behøver ikke at være rig for at være en yuppiE. Men man er nød til at være rig hvis man skal kunne gennemføre det på stedet. Det har taget mig et stykke tid at samle mig en respektiv samling af designer møbler og sådan noget lignende. Og jeg er kun en studerende, igen til september. Så jeg er på ingen måde rig.
Ikke nødvendigt at være rig, men man kan næppe følge med, hvis man ikke er det.
28 skrev:Meget koldt oversat/defineret..
Og man behøver ikke at være rig for at være en yuppiE. Men man er nød til at være rig hvis man skal kunne gennemføre det på stedet. Det har taget mig et stykke tid at samle mig en respektiv samling af designer møbler og sådan noget lignende. Og jeg er kun en studerende, igen til september. Så jeg er på ingen måde rig.
Ikke nødvendigt at være rig, men man kan næppe følge med, hvis man ikke er det.
Forkert, du kan ikke være en yuppie uden at være finansielt uafhængig.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=yup...
http://en.wikipedia.org/wiki/Yuppie
Forkert, du kan ikke være en yuppie uden at være finansielt uafhængig.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=yup...
http://en.wikipedia.org/wiki/Yuppie
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.