mboost-dp1

NyhedComon.dk og IT viden

Gå til bund
Gravatar #1 - arne_v
6. mar. 2008 18:14
Kig lige på http://comon.dk/index.php/news/show/id=35117 !

Hvis artiklen var skrevet af en der var klar over forskellen på en hjemme side og en email adresse, så ville det have været en nyhed.

Nu er det bare pinligt morsomt.
Gravatar #2 - XorpiZ
6. mar. 2008 18:25
Jeg kan ikke lige se, det sjove i det.. Den er måske lidt dårligt formuleret ja.

Er det:
I midten af 1990’erne oprettede engelske Gary Sinnott fra Mildenhall en hjemmeside – www.mildenhall.com – som skulle reklamere for hans hjemby. Kun få år senere blev hans mildenhall-indbakke bombarderet med e-mails, der originalt var henvendt til ansatte på den amerikanske flyvebase RAF Mildenhall.

du tænker på?

Så vidt jeg kan læse mig frem til, mener skribenten, at Garys mail, der sikkert hedder [email protected] eller lign. blev bombarderet af emails.

At det er skidt formuleret kan vi godt blive enige om, men om det ligefrem er pinligt - det er jeg nu ikke helt enig i.
Gravatar #3 - arne_v
6. mar. 2008 18:59

Den er måske mere tydelig i:

Selv om amerikanerne var blevet gjort opmærksom på problemet, fortsatte de fortrolige e-mails med at finde vej til Sinnotts indbakke. Til sidst var han så træt af at blive spammet med militærhemmeligheder, at han greb til den eneste løsning, han mente at have tilbage - han lukkede hjemmesiden.

Hvorfor skulle der komme færre email til [email protected] fordi http://mildenhall.com lukkes ned ?

----

Til det du citerer er spørgsmålet: har folk i årevis sendt email til [email protected] uden at observere at de bouncede og da han oprettede domænet, så fik han pludselig email, eller gig folk bare ind på web siden og fandt en email addresse der og begyndte at sende militær hemmeligheder til den uden at opdage at det ikke var luftvåbnets hjemmeside ?

----

Jo - jeg synes at artiklen er pinlig for et IT medie.
Gravatar #4 - XorpiZ
6. mar. 2008 19:07
Haha ja ok, sådan havde jeg ikke lige tænkt på det :D

Glimrende pointe med, at de "pludselig" begyndte at sende mails til ham.

Men så fik vi også sat på plads, at jeg ikke skal være skribent for et IT-medie. Komputer for Alle here I come!
Gravatar #5 - myplacedk
7. mar. 2008 05:59
Se også overskriften: "Britisk turistside spammet med militærhemmeligheder"

Spammet? Alt ubehageligt er spam efterhånden...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login