mboost-dp1
Nyt TV ~ 10K
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej.
Jeg ved godt der allerede findes mange der har spurgt, men nu prøver jeg alligevel lykken her.
Jeg har set lidt på : Panasonic 46" Plasma-TV TX-P46G10E til knap 10K, og det overvejer jeg ret kraftigt at købte.
For knap 2 år siden købte jeg Samsungs (daværende) topmodel, til knap 20K og som sådan er det er okay TV, men jeg har nu besluttet mig for at det skal være slut med at købe de helt dyre modeller.
Derfor, har I kendskab til denne model? (Panasonic 46" Plasma-TV TX-P46G10E)
Skal bruges til:
Film, en del DVD (opscaleret)
Film, Bluray via PS3
PS3 spil (mest bilspil)
Jeg ved godt der allerede findes mange der har spurgt, men nu prøver jeg alligevel lykken her.
Jeg har set lidt på : Panasonic 46" Plasma-TV TX-P46G10E til knap 10K, og det overvejer jeg ret kraftigt at købte.
For knap 2 år siden købte jeg Samsungs (daværende) topmodel, til knap 20K og som sådan er det er okay TV, men jeg har nu besluttet mig for at det skal være slut med at købe de helt dyre modeller.
Derfor, har I kendskab til denne model? (Panasonic 46" Plasma-TV TX-P46G10E)
Skal bruges til:
Film, en del DVD (opscaleret)
Film, Bluray via PS3
PS3 spil (mest bilspil)
vandfarve (3) skrev:#1 Erhm... Hvordan kan du købe et 20.000 kroner dyrt tv for to år siden og så kasserer det nu?!
Det svarer til en afskrivning på godt 1.000 kroner om måneden. Damn!
De rige har mange glæder, åbenbart.
Og så sidder vi andre på 3. år med et 32" zepto tv til 2500. Det er en lidt anden afskrivning :D
#3 (+#4)
Delvis sand pointe, men:
Jeg var desværre en af dem der købte et TV kun med MPEG2 decoder. Da jeg nu mangler et TV til soveværelset, vil jeg lave en rokade -Nyt TV i stuen, og det "gamle" tv ind i soveværelset.
Men nu var spørgsmålet jo ikke rettet imod min privat økonomi ;-)
#2 synes flatpanels.dk er lidt uverskuelig, men det er måske bare mig... Havde håbet nogle kunne komme med lidt godt / dårligt omkring det valgte TV.
Delvis sand pointe, men:
Jeg var desværre en af dem der købte et TV kun med MPEG2 decoder. Da jeg nu mangler et TV til soveværelset, vil jeg lave en rokade -Nyt TV i stuen, og det "gamle" tv ind i soveværelset.
Men nu var spørgsmålet jo ikke rettet imod min privat økonomi ;-)
#2 synes flatpanels.dk er lidt uverskuelig, men det er måske bare mig... Havde håbet nogle kunne komme med lidt godt / dårligt omkring det valgte TV.
Jeg har just inversteret i dette LG 50PS8000 og er temlig begejstret for det.
Jeg opgraderede fra mit ca 7 mdr gamle 46" Sony KLD46V5500, og har bestemt ikke fortrudt det, selvom det tgaer lidt tid at sætte sig ind i det nye tv :)
Jeg opgraderede fra mit ca 7 mdr gamle 46" Sony KLD46V5500, og har bestemt ikke fortrudt det, selvom det tgaer lidt tid at sætte sig ind i det nye tv :)
Jeg købte denne her LG 47LH3000 for 3 måneder siden:
http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?q=47...
Udover de middelmådige højtalere, så er jeg egentligt meget godt tilfreds og tv'et har umiddelbart alt man kan ønske:
120 hz, så man kan se biograffilm med 24 fps samt den obligatoriske MPEG-4 tuner til DVB-T og DVB-C.
Så er der 3 dejlige HDMI indgange og optisk lydudgang, så man kan sætte sin receiver til (har dog ikke testet det - har ingen receiver). Der er også en VGA-indgang som understøtter 1920x1080 VGA-signal - niiice.
Ser super godt ud når jeg spiller Ridge Racer 7 i Full HD på det. ;-D
http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?q=47...
Udover de middelmådige højtalere, så er jeg egentligt meget godt tilfreds og tv'et har umiddelbart alt man kan ønske:
120 hz, så man kan se biograffilm med 24 fps samt den obligatoriske MPEG-4 tuner til DVB-T og DVB-C.
Så er der 3 dejlige HDMI indgange og optisk lydudgang, så man kan sætte sin receiver til (har dog ikke testet det - har ingen receiver). Der er også en VGA-indgang som understøtter 1920x1080 VGA-signal - niiice.
Ser super godt ud når jeg spiller Ridge Racer 7 i Full HD på det. ;-D
Hvorfor "skal" du havde et nyt tv?
Kan du ikke nøjes med dit gamle lidt endnu?
Sidder selv med et af samsungs gamle topmodeller, og jeg føler da ikke et behov for at skifte.. selvom der rent brugermæssigt er nogle idiotiske designfejl ved menuer og lignende..
og den ikke understøtter DVB-C.
Det hele kan kurreres med en boks, som er langt billigere.
Kan du ikke nøjes med dit gamle lidt endnu?
Sidder selv med et af samsungs gamle topmodeller, og jeg føler da ikke et behov for at skifte.. selvom der rent brugermæssigt er nogle idiotiske designfejl ved menuer og lignende..
og den ikke understøtter DVB-C.
Det hele kan kurreres med en boks, som er langt billigere.
Bachy (6) skrev:Jeg har just inversteret i dette LG 50PS8000 og er temlig begejstret for det.
Købte det samme for 3 måneder siden. Købte lydanlæg til, så har ikke holdning til den indbyggede lyd, men TV'et kører perfekt.
XorpiZ (4) skrev:
De rige har mange glæder, åbenbart.
Og så sidder vi andre på 3. år med et 32" zepto tv til 2500. Det er en lidt anden afskrivning :D
Jeg sidder på 6. år med et 19" tommer normalt tv dit rige svin :D
Du må virkelig have røven fuld af penge, hva'?
Jeg sidder med et tyve år gammelt 20", som jeg fik gratis.
KC (16) skrev:Daniel-Dane (12) skrev:#11
Ha! Du har det let!
Jeg har betalt 15.000 for at få lov at se et billede af et 15" sort/hvid tv.
http://www.2mcctv.com/images/B-W-Monitors-Monitors...
Du skylder 15k!
Ronson (14) skrev:Jeg vil så lige minde dig om at købe et sted du stoler på :) (et 46" smider man ikke lige bag på cyklen)
Det har du nok helt ret i, har faktisk overvejet Hifiklubben, de har en G15 til 10K.
Noget helt andet er så at jeg har ladet mig fortælle at Panasonic snart kommer med en G20 og en G25 serie - så måske man bør vente(??)
siliankaas (18) skrev:Det har du nok helt ret i, har faktisk overvejet Hifiklubben, de har en G15 til 10K.
Faktisk har AV-Connection her i Sønderborg det til samme pris, og er samtiddig en meget mere seriøs butik at handle tv i end HIFI klubben, som gennem de seneste år er blevet mere og mere popularistisk.
Tænk sig, de påstår stædigt at deres Samsung LED BackLight tv'er er ægte LED tver ...
Sådan en butik ville jeg nødig handle tv i :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.