mboost-dp1

Nytårsfortsæt!

Gå til bund
Gravatar #1 - squad2nd
23. dec. 2007 13:12
Ja... vi kan jo ikke komme uden om det. Hverken antivirus eller firewall holder det lort væk. Nytårsfortsæt!

Mit er:
- at tabe sig, og træne mig selv lidt op. Jeg er IKKE så fed endnu at jeg ikke kan se pikken når jeg er i bad, men jeg kunne godt tabe et par kilo!

Hvad er dit nytårsfortsæt?
Gravatar #2 - conFen
23. dec. 2007 13:15
Ingenting faktisk. Har ikke rigtigt noget jeg vil ændre i det nye år :)
Gravatar #3 - BurningShadow
23. dec. 2007 13:29
Hvorfor altid komme med nytårsfortsætter man godt selv ved man ikke kan overholde?
Jeg vil drikke mere cola, spise mere pizza, og tage nogle af de 15kg på, som jeg har tabt i løbet af 2007.

(Så i virkeligheden ender jeg nok med at drikke mindre cola, spise mindre pizza, og tabe mig lidt mere)
Gravatar #4 - trylleklovn
23. dec. 2007 13:35
Jeg har ingen nytårsfortsæt, da jeg er perfekt.
Gravatar #5 - Dreadnought
23. dec. 2007 13:46
Mit nytårsfortsæt er aldrig mere at besøge newz.dk. Jeg mener det! Ingen får mig ind på denne side igen. Slet ikke mere!
Gravatar #6 - milandt
23. dec. 2007 14:05
Gå i svømmehallen 2 gange om ugen, og lade være med at sidde oppe til efter kl 1 om natten på hverdage.
Gravatar #7 - themuss
23. dec. 2007 14:11
Trolle mere
Gravatar #8 - squad2nd
23. dec. 2007 14:40
#4 og #7

<gaymode>on</gaymode>

Ved I hvad I to sataner....... det her er internettet! I kunne godt tage og være lidt mere seriøse!

<gaymode>off</gaymode>
Gravatar #9 - BurningShadow
23. dec. 2007 14:53

Jeg er bange for at #7 er seriøs... ;-)
Gravatar #10 - plazm
23. dec. 2007 16:56
#9 Bange for? :)
Jeg tvivler på det kan blive meget værre ;)
Gravatar #11 - Ronson ⅍
23. dec. 2007 17:08
Hm, mit nytårsfortsæt må være ikke at have flere nytårsfortsætter.

Nåja, og så er være endnu mere latterlig.

(tis)
Gravatar #12 - starn
31. dec. 2007 12:03
Tror jeg vil komme i form, få det sygeste gedeskæg. Blive erklaret sindsyg og købe en bike... :P...
Gravatar #13 - cazotaro
31. dec. 2007 13:00
slacke/stene mindre..
Gravatar #14 - hgul
31. dec. 2007 13:02
Fortsætte med at være helt perfekt :-P
Gravatar #15 - madeinrussia
31. dec. 2007 13:44
Begynde at slå min kæreste så hun kan blive sat på plads xD eller er det forsent at begynde på efter 1 år?? :D
Gravatar #16 - Ronson ⅍
31. dec. 2007 14:25
#15: Det er aldrig for sent at begynde at slå kvinder
Gravatar #17 - terracide
31. dec. 2007 15:48
Forsæt lavet på en bestemt dato, bare for at lave forsæt giver ingen mening formig.
Et årsskifte er en kunstig dato og betyder ikke ngoet for mig.
Vil jeg ændre noget gør jeg det når jeg finder det påkrævet og ikke fordi det er nytår...

Tænk selv og lad være med at flyde med strømmen bare fordi andre gør det :p
Gravatar #18 - Ronson ⅍
31. dec. 2007 15:53
Wow, sikke en gang bæ
Gravatar #19 - myplacedk
31. dec. 2007 15:54
Blive erklaret sindsyg og købe en bike... :P...

Jeg vidste ikke det var et krav. Men okay, måske burde jeg have gættet det ud fra hvordan folk cykler...
Gravatar #20 - sKIDROw
31. dec. 2007 16:16

Troede kun kvinder blev perfekte, efter tilstrækkeligt meget alkohol?... :)
Gravatar #21 - fidomuh
31. dec. 2007 16:49

Tjoh, alkohol til dig, eller dem?

Begge dele har jo sine fordele, men kan ikke se nogen af dem goere kvinden perfekt :D
Gravatar #22 - hgul
1. jan. 2008 13:57
#20 Nej nej, jeg er det skam hele tiden - og det endda uden at være kronisk fuld :-P

Skal det være lidt mere seriøst, så har jeg vist nytårsaften hver søndag, jeg lover i hvert fald mig selv at blive et nyt og bedre menneske hver mandag morgen ;-)
Gravatar #23 - Norrah
1. jan. 2008 14:08
Har faktisk et på en fuld a4 side.
Det har jeg dog ikke tænkt mig at give jer.
Men kan da give et par pointers

Anskaf Nike +.
-Løb hver dag. *i stedet for hver anden
-Løb marthon med bror, efter Aug.

Spis sundere.
-Ingen Slik
-Ingen kager
-Ingen Chips
-el. noget med chokolade.
-Kun Cola Light/Zero.
-Kun sorbe is, og max en gang om måneden. *Hvilket bliver nemt, da det ikke kan købes nogen steder... grrrr.

Anskaf Cykle/Cross.
-Cykle til de steder du skal hen. *har jeg gjort før, men min cykle har været til rep i 4 måneder.

Og en smule mere..
Men jeg kan dog sige, at det jeg har skrevet. Det holder jeg også.

Det eneste på listen jeg ikke aktivt har fået planlagt, er cyklen. Og kun fordi den er for dyr endnu.
Gravatar #24 - sKIDROw
1. jan. 2008 22:26
Har sat mig flere, men ikke alle jeg lige føler for at remse op.

Men det med at leve et lidt sundere liv, kan jeg da godt følge #23 i... :)

Spise ordentligt til morgenmad, og ordentlig frokost.
Gå mere flittigt til salatbaren på arbejdet, og få dyrket noget motion. Ingen undskyldning når motionsrummet ligger i kælderen på arbejdet til fri arbenyttelse... ;)

Vil ikke afskaffe hverken junkfood eller Cola, men bør nok trappe det net. Og light Cola rører jeg ikke. Hellere rigtig sukker, end det skidt de erstatter det med... ;)

Tjoh, alkohol til dig, eller dem?

Det er jo en balancegang.
Alkohol gør dem nemmere at omgås, og en selv mere overbærende... :-D

Begge dele har jo sine fordele, men kan ikke se nogen af dem goere kvinden perfekt :D

Perfekt er det utopia vi alle kan stræbe efter, men aldrig nogensinde nå.

Nej nej, jeg er det skam hele tiden - og det endda uden at være kronisk fuld :-P

Kunne være man skulle høre din kærestes syn på det... ;P

Skal det være lidt mere seriøst, så har jeg vist nytårsaften hver søndag, jeg lover i hvert fald mig selv at blive et nyt og bedre menneske hver mandag morgen ;-)

Hvis du er nød til at love dig selv det hver søndag, kan det da ikke gå særligt godt i ugens løb eller?. Eller er det de løbende, små forbedringer du taler om?.
Gravatar #25 - vandfarve
1. jan. 2008 22:30

Han er nok nærmere ude i "Jeg drikker aldrig nogensinde igen. Aldrig! For evigt!"-fortsæt, når han vogner op på båden til Polen for Gud ved hvilken gang.

Og hånden på hjertet: Tænker vi ikke alle sådan, når det er søndag morgen, og man har det så dårligt, at man synes, det lyder som en god ide at blive kørt over af en tung lastbil med sættevogn?
Gravatar #26 - vandfarve
1. jan. 2008 22:31
Edit til #24:

Jeg ved det godt. Jeg staver sindsygt dårligt for øjeblikket. Men hey, det er jo også tirsdag. Det skal fejres... Jeg har cirka 2 kasser øl i baghaven. Der er fest hos mig!

PS: Edit-knap til folket!
Gravatar #27 - hgul
1. jan. 2008 22:42
#24 Vil du have min kæreste til at svare på om jeg er kronisk fuld, eller om jeg er perfekt? :-P

Det går faktisk ganske fint i løbet af ugen, men vi kender vist alle det at sætte os mål løbende, og så kan det pludselig ske, at det ikke går helt som man havde satset på. Når man så når søndag aften, bliver man lidt irriteret på sig selv, og beslutter, at når det bliver mandag morgen, så strammer man op, og vender tilbage til den rette vej, og sådan kan man så fortsætte uge efter uge alt efter mængden og kvaliteten af rygrad ;-)

#25 Nu er jeg så stadig en hun, men det er måske den stavefejl du ævler om i #26? :-P

Og nej, det er nu ikke alkohol der gør, at jeg lover mig selv at blive et nyt og bedre menneske, men mere motion, sundere mad, at finde ud af hvad dælen jeg vil og alt det der, er egentlig også nok for mig. Men hvis vi absolut skal drikke os fulde, så er jeg da leveringsdygtig i de første 7 liter spiritus og omkring en kasse øl - bare jeg ikke skal ligge lever til det hele.

Selvom det kun er tirsdag i dag, vil jeg dog vende tilbage til min transaktionsomkostningsteori og få lavet et stk. opgave færdig. De bliver så sure når man ikke afleverer til tiden :-P
Gravatar #28 - sKIDROw
1. jan. 2008 23:06

Vil du have min kæreste til at svare på om jeg er kronisk fuld, eller om jeg er perfekt? :-P

Når nu du taler om, hvor perfekt du er, kunne det jo være interessant at høre en der tilbringer noget mere tid med dig end os andre om påstandens rigtighed... ;)

Det går faktisk ganske fint i løbet af ugen, men vi kender vist alle det at sætte os mål løbende, og så kan det pludselig ske, at det ikke går helt som man havde satset på. Når man så når søndag aften, bliver man lidt irriteret på sig selv, og beslutter, at når det bliver mandag morgen, så strammer man op, og vender tilbage til den rette vej, og sådan kan man så fortsætte uge efter uge alt efter mængden og kvaliteten af rygrad ;-)

Jo hvad enten man sætter sig et stort mål, eller flere små løbende, må man jo evaluere løbende. Og korrigere ens stategi for at nå målet/målene.

Og nej, det er nu ikke alkohol der gør, at jeg lover mig selv at blive et nyt og bedre menneske...

Det ville sgu være trist så... :)

...men mere motion, sundere mad, at finde ud af hvad dælen jeg vil og alt det der, er egentlig også nok for mig.

Samme her sjovtnok...

Men hvis vi absolut skal drikke os fulde, så er jeg da leveringsdygtig i de første 7 liter spiritus og omkring en kasse øl - bare jeg ikke skal ligge lever til det hele.

Det lyder som en fin opskrift, og det sidste lyder som en god idé... :-D

Selvom det kun er tirsdag i dag, vil jeg dog vende tilbage til min transaktionsomkostningsteori og få lavet et stk. opgave færdig. De bliver så sure når man ikke afleverer til tiden :-P

Sure eller ej, så tror jeg også det tjener dig bedst med tiden.
(Bevidner en der aldrig fik en uddannelse....)
Gravatar #29 - hgul
2. jan. 2008 00:10

På trods af, at han gerne må kontrollere fjernbetjeningen i mit selskab, at jeg gider lave mad til ham, lave kaffe på trods af, at jeg ikke selv drikker det, servere kolde øl og meget andet der ikke kommer folk på newz.dk ved, så vil han sikkert ikke give mig ret :-P

Det lader dog til, at vi grundlæggende er enige. Både i at korrigere strategien og gennemføre den der sundere livsstil, men det er vist efterhånden også temmelig universale holdninger til hvad man skal og bør.

Og jeg har nu også tænkt mig at aflevere opgave til tiden. Når den milepæl er nået torsdag inden middag, vil der også kun være et mundtligt forsvar og en kandidatafhandling med tilhørende forsvar der adskiller mig fra den virkelige verden, og det er en ganske god fornemmelse.

Så hvis jeg virkelig skal fremhæve en ting frem for de andre, og som samtidig er realistisk at nå, så må det være at færdiggøre min uddannelse til tiden - måske + et halvt års tid ;-)
Gravatar #30 - BurningShadow
10. jan. 2008 01:40
Jeg er bange for at det går lidt for godt med mit nytårsfortsæt (#3) :-(

Hvad med jer andre?
Gravatar #31 - hgul
10. jan. 2008 04:11
#30 Det går fantastisk - jeg er stadig perfekt :-P
Gravatar #32 - themuss
10. jan. 2008 05:40
Hold kæft NU!

Jeg hader jer allesammen, men mest AMD/Apple/Intel/MS... Increase teh powah!!!!

(Se #7)
Gravatar #33 - Norrah
10. jan. 2008 08:01
se(#23)

Har købt nike+
Har ikke spist slik/kager/chokolade eller chips siden.
Har faktisk ikke drukket noget cola siden heller..
Har løbet hver dag siden d. 2 aldrig under 5km. Og uden pauser*.

Mangler lige at købe ny cykle og løbe en marathon efter aug. Men det er planlagt til senere.

Og min cykel kommer tilbage fra reparation i dag eller i morgen... Wee... det tog kun 3-4 måneder.

Så det går som planlagt.

*vigtig detalje
Gravatar #34 - squad2nd
11. jan. 2008 23:06
Mit nytårsfortsæt var at mindske mit forbrug af fast food og mad generelt og træne mig op.

Jeg er i den grad ved at træne mig op.... til at blive endnu federe... mens jeg skriver det her, har jeg lukket op for 2 poser godt og blandet, en kims chips og en snack chips fra Kims også... på bordet står der ice tea og cola, og i køleskabet er der 2 liter mathilde cacaomælk!

Hvad er der galt!?
JEG VIL JO BARE ELSKES!!!

*bøvs* *gumle* *knas* *prutte*
Gravatar #35 - Ronson ⅍
12. jan. 2008 00:12
#34: Vi to skal være kærester
Gravatar #36 - squad2nd
12. jan. 2008 00:19
#35: Sluger du ?
Gravatar #37 - Norrah
12. jan. 2008 00:22
#36 hvorfor fanden spørge om det?

Er du bange for han stjæler din mad?
Gravatar #38 - squad2nd
12. jan. 2008 00:29
#37 Han spørger om vi skal være kærester... jeg vil bare være sikker på jeg får en ZøD fyr som er med på noget!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login