mboost-dp1

Obama :)

Gå til bund
Gravatar #1 - slemmebirk
16. okt. 2008 19:25
faldt lige over det her fantastiske indslag, rednecks at their best!

Gravatar #2 - gentox
16. okt. 2008 19:39
Undrer mig ikke, opførslen er ikke meget anderledes end i andre religiøse lande, hvor alt der ikke bruger "guds ord" bliver frygtet og hadet.

I øvrigt den samme type mennesker der kaldte Clinton for "A red commi bastard"
Gravatar #3 - noramskull
16. okt. 2008 19:43

Det står altså bare værre til end man lige går og tror, jeg kan godt forstå hvis Obama har kaldt netop de mennesker for affald.
Gravatar #4 - slemmebirk
17. okt. 2008 10:22
Blev virkelig chokeret da jeg så den, det er fantastisk at nogle mennesker opfører sig så primitivt i år 2008!
Gravatar #5 - cazotaro
17. okt. 2008 11:17
That's it Ohio is going on my list!

Har lige skrevet en masse flaming to gange og valgt at slette det igen. Men det der gør mig sq sur. Sådan nogle snæversynede bondeknolde :S
Deres horisont går vel knap til nabostaterne (jeg ved godt de tikke er ALLE i Ohio vi snakker om, men som benævnelse går det altså ud over dem allesammen) og så lige at det hele styres af en person i jakkesæt i et hvidt slot i Washington.

ja, ville hellere sætte soldater ind mod sådan en tilstand end mod en diktator i mellemøsten. Jeg har svært ved at se moralen i at ville ændre andres forhold når egne selv sidder i noget lige så slemt. Om det så handler om mad, religionsfrihed eller ytringsfrihed som efter min mening også indbefatter at man sætter sig ind i tingene eller er åben for andre holdninger.
Gravatar #6 - Benjamin Krogh
18. okt. 2008 13:40
Efter Obama er valgt som præsident, sætter han Ohio på som slyngelstat og invaderer! :)
Gravatar #7 - Azuria
18. okt. 2008 16:05
Nu skal alt hvad Aljazera snakker om også tages med at gran salt...
Forleden dag havde de et indslag om vesten økonomiske krise...
De langede et par eksperter op, der kan kunne fortælle at grunden bag dette var demokrati.
Og argumenterede gentagne gange derfor.

Det være sagt, er der selvfølgelig også idioter i USA, som der også er i DK..
Gravatar #8 - gnаrfsan
18. okt. 2008 17:03
Det ville sgu nok også bringe lidt debat til vestjylland, hvis en muslimsk neger stillede op som statsministerkandidat i Danmark.
Gravatar #9 - cazotaro
18. okt. 2008 17:31
tjaa, vi skal jo feje for egen dør ^^

Jeg kan forestille mig at det er de få kvajpander samlede, der år det til at virke som om de er en stor del.
Gravatar #10 - Benjamin Krogh
18. okt. 2008 18:14
#Off-topic
#7 uden at argumentere om hvilken model der er bedst, så er jeg da ikke et sekund i tvivl om at et system der baseres på at folkevalgte uden viden ved magten, ikke er det mest optimale i denne situation (eller nogen som helst anden).

De andre modeller, eks. diktatur, kan da virke fortræffeligt, de har så nogle svagheder der ytrer sig ved skikkelser som Pol Pots.

Vi har en tendens til at tro at "vores" system er det bedste i verden, og derfor skal vi prædike denne overfor "de andre".

Disclaimer: Jeg er fortaler for demokrati ;)

#8, jeg var til 18 års fødselsdag ude i Aalborg Øst, og aldrig har jeg hørt ordet "perker" indgå så mange gange i en samtale! Jeg kunne sagtens finde en kandidat eller to ved den fest der kunne udtale sig på mindst ligeså ignorant og idiotisk vis som personerne i videoen.

Konklusion: Stupiditet er ikke ordentligt indkapslet.
Gravatar #11 - gnаrfsan
19. okt. 2008 11:05
Benjamin Krogh (10) skrev:
#8, jeg var til 18 års fødselsdag ude i Aalborg Øst, og aldrig har jeg hørt ordet "perker" indgå så mange gange i en samtale! Jeg kunne sagtens finde en kandidat eller to ved den fest der kunne udtale sig på mindst ligeså ignorant og idiotisk vis som personerne i videoen.

Deprimerende :-\
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login