mboost-dp1

Odds på X-factor

Gå til bund
Gravatar #1 - slemmebirk
27. mar. 2008 14:40
Vi er et par gutter som leder efter et online sted hvor vi kan smide lidt på Martin som vinder af x-factor, skal lige siges at jeg aldrig har brugt online betting før og af samme grund ikke kender nogle. Håber i kan hjælpe, på forhånd tak!
Gravatar #2 - laspe18
27. mar. 2008 14:43
Det er ikke det mest opfindsomme, men http://www.danskespil.dk/ kunne være et bud?

Kig under "Oddset", "Vinderen" og den øverste "Hvem vinder X-faktor?"
Gravatar #3 - slemmebirk
27. mar. 2008 14:46
Leder efter nogle mere "eksotiske" steder :D, danskespil har for lave odds imo, ellers tak :)
Gravatar #4 - laspe18
27. mar. 2008 14:51
Bet24.com har også X-faktor, jeg kan dog ikke umiddelbart se de aktuelle odds.
Måske man skal have en bruger.

Anyways så tror jeg helt generelt, at oddsene vil være for lave over hele linjen. Spændingen er vist ikke så stor, hvis ret skal være ret, og man ser realistisk på det.
Gravatar #5 - karga
27. mar. 2008 14:52
Ja det er godt nok ikke nogle særligt... lokkende odds de har efterhånden.. ikke at jeg ser x faktor, men hvad jeg kan fornemme så er det også en relativt sikker vinder?
Gravatar #6 - laspe18
27. mar. 2008 14:56
#5.
Nej bestemt ikke værd at spille på imo. Du får lidt over en flad halvtredser tilbage ved at risikere 500kr. Det er simpelthen ikke nok.

Jeg tror så også, at det er lidt specielt omkring X-faktor, fordi det (så vidt vides) afgøres pr. sms og ikke af en egentlig professionel-vurdering. Så den folket kan li, vinder no matter optræden.
Og det er tilsyneladende Martin. Spil hellere på andet - eller lad helt være ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login