mboost-dp1
Ønske om Starcraft II beta-key, og hvorfor det lige skal være mig!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg mener at jeg fortjener den fordi jeg elskede 1'eren så utroligt meget. Jeg har virkeligt brugt mange timer med flere kammerater mens vi sad og spillede natten væk. Vi spillede det selvom vi vidste det var gammelt selv dengang. Det er klart et af de bedste strategispil på markedet på trods af dets alder. Der er få spil der kommer helt derop. Jeg har været hyped på 2'eren lige siden jeg hørte at det skulle komme og det ser jo vildt fantastisk ud. Jeg har allerede forudbestilt det på nettet så jeg venter spændt på udgivelse. Jeg har desværre ikke fået prøvet det endnu så det her er nok min eneste chance for at få det prøvet inden release, det ville betyde alt hvis der var en venlig sjæl derude!
Amivit (1) skrev:Jeg har virkeligt brugt mange timer med flere kammerater mens vi sad og spillede natten væk
Hmm
Folk kunne jo starte med at lave en battle.net konto på www.battle.net , og så opt-in til beta'en. De fleste som har gjort det, har modtaget en key på nuværende tidspunkt!
Folk kunne jo starte med at lave en battle.net konto på www.battle.net , og så opt-in til beta'en. De fleste som har gjort det, har modtaget en key på nuværende tidspunkt!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.