mboost-dp1

Ønske om Starcraft II beta-key, og hvorfor det lige skal være mig!

Gå til bund
Gravatar #1 - Amivit
6. maj 2010 05:28
Jeg mener at jeg fortjener den fordi jeg elskede 1'eren så utroligt meget. Jeg har virkeligt brugt mange timer med flere kammerater mens vi sad og spillede natten væk. Vi spillede det selvom vi vidste det var gammelt selv dengang. Det er klart et af de bedste strategispil på markedet på trods af dets alder. Der er få spil der kommer helt derop. Jeg har været hyped på 2'eren lige siden jeg hørte at det skulle komme og det ser jo vildt fantastisk ud. Jeg har allerede forudbestilt det på nettet så jeg venter spændt på udgivelse. Jeg har desværre ikke fået prøvet det endnu så det her er nok min eneste chance for at få det prøvet inden release, det ville betyde alt hvis der var en venlig sjæl derude!
Gravatar #2 - Genzo
6. maj 2010 05:29
awww man bliver helt varm om hjertet når man læser din historie
Gravatar #3 - Wickedmike
6. maj 2010 06:02
Alt det du siger har jeg x10. :D
Gravatar #4 - siliankaas
6. maj 2010 06:25
Amivit (1) skrev:
Jeg har virkeligt brugt mange timer med flere kammerater mens vi sad og spillede natten væk

Hmm
Gravatar #6 - Windcape
6. maj 2010 10:15
Jeg gav min 4. key væk i går :p

Og ikke til nogen af jer!
Gravatar #7 - Bundy
6. maj 2010 10:16
Som folk har sagt i de tråde du har lavet på andre fora, preorder nu bare lortet og stop med at prøve at tigge dig til en med en fin historie, vi har sgu da alle gamet SC1 hele natten.
Gravatar #8 - Windcape
6. maj 2010 10:34

Folk kunne jo starte med at lave en battle.net konto på www.battle.net , og så opt-in til beta'en. De fleste som har gjort det, har modtaget en key på nuværende tidspunkt!
Gravatar #9 - Slettet Bruger [2072593558]
6. maj 2010 10:34
Well said mister Buns

Fuck off #1 vi har alle spenderet mere tid i det spil end der er brugt på at lave det!
Gravatar #10 - Norrah
6. maj 2010 11:39
Jeg syntes i skal sende den til mig i stedet for, fordi jeg egentlig ikke har lyst. anorrah AT gmail.com
Gravatar #11 - Cloud02
6. maj 2010 11:43
Amivit (1) skrev:
Jeg har allerede forudbestilt det på nettet så jeg venter spændt på udgivelse
SÅ anuller din forudbestilning og bestil hos et sted der giver beta adgang.
Gravatar #12 - Billy Blaze
6. maj 2010 12:49

Jeg har ikke modtaget en beta key... :'(
Gravatar #13 - Bundy
6. maj 2010 13:07
næ, det har jeg sgu heller ikke, og jeg har 3 accounts :S
Gravatar #14 - Amivit
6. maj 2010 15:29

Jeg vidst éngang man kunne annullere et preorder, det havde jeg aldrig tænkt på. Det gjorde jeg hos coolshop.dk, og nu forudbestilt hos Blockbuster, så er det tid til at gå amok med betaen!! :D
Gravatar #15 - Niklas H
6. maj 2010 15:43
Send en key til mig fordi...

Ah fuck it - jeg vil bare gerne have en :)
Gravatar #16 - kinaholm
7. maj 2010 07:50
Jeg har skam også lavet en opt-in via battle.net men har intet hørt :(
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login