mboost-dp1

Opfordring!

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
9. jan. 2008 18:15
Hej,
Nu er det ikke for at tydeliggøre, at newz.dk er det bedste forum ever og sådan noget, for det ved vi jo alle godt, men jeg vil dog gerne lige personligt opfordre ALLE som bruger hjemmesiden http://mobildebat.dk til at købe og sælge mobiltelefoner, til at droppe brugen af siden!

Grunden er denne tråd (ikke selve tråden, men indholdet)!

Det er jo komplet absurd med at opsætte sådan et regelsæt!

Men giv jer til kende i tråden, og kommenter gerne mit indlæg (#23, min bruger med navnet miniaturezeus blev blokket :D)

OBS! OBS! OBS! OBS! OBS!
Vil gerne understrege, at det indlæg er fuldt ud min egen personlige holding og IKKE en del af newz.dk officielle holdning!
Gravatar #2 - holmen
9. jan. 2008 18:27
Er der ikke en eller anden form for password recovery på den side? Kan sgu ikke huske mit...
Gravatar #3 - Azuria
9. jan. 2008 18:33
Syge krav liggodt....
Problemet med dba og qxl, er at du har et meget mere fokuseret publikum på MD. :/

Men hvis de regler træder i kræft, er det ikke stedet der bliver handlet meget mere..
Gravatar #4 - rackbox
9. jan. 2008 18:38
En eller anden, der vil copy/paste fra siden? Gider ærlig talt ikke at oprette en bruger (og det vil jo også kun gavne siden - og det vil MZ ikke ha' :P)

EDIT: Copy/Paste... husker ikke om det er tilladt, når der ikke er tale om kommercielt brug...
Gravatar #5 - rackbox
9. jan. 2008 18:41
Ahh - havde en bruger alligevel...

Det første, jeg støder på af anstødende karakter, er:

Jeg synes vi skal have nogen regler op og stå...

og vi kan starte med at finde en masse forslag til regler... så vil jeg tage det op i mod-teamet og med john+pia om hvilke regler vi vil bruge eller ikke bruge.. så skyd løs...

Priceless :) "Jamen... skal vi ikke lege Christiansborg eller den nidkære bestyrelse for ejendommen, hvor jeg bor, og lave en stang regler uden årsag? Lad os da finde på en masse regler... regler er jo gode... Det gør ikke noget, at ingen nogensinde har brudt disse kommende regler - vi skal bare have nogle regler!"

Fantastisk... IDIOTER!
Gravatar #6 - MiniatureZeus
9. jan. 2008 18:50
Ja præcis, sådan som jeg læser det, så vil ham Rasbred gerne have noget at lave, fordi han keder sig!
Kunne ikke havde lavet en bedre parodi end du gør :D

Men det er et meget regelbundet forum, alt for mange regler og et alt for magtfuldt crew, er underligt at de har så mange brugere, for det er jo et simpelt forum som de bare har c&p
Gravatar #7 - rackbox
9. jan. 2008 18:55
#6 den store rackbox er den store parodimager!
Gravatar #8 - MiniatureZeus
9. jan. 2008 18:57
#7 Hehe kan se at dit tastatur også virker fint nok nu! :P
Gravatar #9 - rackbox
9. jan. 2008 19:00
#8 det er åbenbart noget specifikt for den anden tråd... :P
Gravatar #10 - vandfarve
9. jan. 2008 19:02

Vi hr åbenbrt fået klrlgt i indtil flere tråde, t den store Rckbox er mægtigere end Chuch Norris, hvorfor det også vil være nturligt t slutte, t Rckbox også bestemmer, hvornår hns tsttur virker og ikke virker!
Gravatar #11 - rackbox
9. jan. 2008 19:10
#10 elsker din profil - især denne del :)
Gravatar #12 - MiniatureZeus
9. jan. 2008 19:40
Kan nu også godt lide din profil! Vidste slet ikke du havde et så nært forhold til newz.dk :P
Gravatar #13 - rackbox
9. jan. 2008 19:50
heh - har kendt min m<->, fejl længe, gad bare ikke rette :P
Gravatar #14 - vandfarve
9. jan. 2008 20:53
Hey, af en eller anden grund kan jeg ikke se .png-filer (Jeg gætter på fejlen skyldes en firma, der starter med M og slutter på icrosoft), så kan i ikke lige fortælle, hvad der sker bag min ryg?

Hva? Hva? Hva? Hva? Hva? Hva?
Gravatar #15 - rackbox
9. jan. 2008 20:54
Hehe! Prøv i Firefox!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login