mboost-dp1
opret en bruger på newz og sælg dit lort!!?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det virker.Hvis absolut ingen tager notits af spam, kan spam ikke betale sig og er dermed spild af tid og penge. Det er logik for burhøns, for at bruge en gammel kliche. Det der går galt er af det ikke er alle der ignorerer. Bare få % falder i, kan der være en idé i spam.
#5, det jo ikke sikkert at de nyankomne ved at de bliver ignoreret. Syntes der gang på gang kommer folk der vil sælge deres WoW account og inkludere deres mail og ikke oplyser risikoen der er forbundet med et køb. Har endnu aldrig set en der succesfuldt har fået solgt sit WoW account herinde.
Nu er der en hetz i tråde vedr. wow accounts. Så folk laver nok pm's og sådan.
Fordi du ikke har hørt om det, betyder det ikke at det ikke sker.
/out of this thread
Fordi du ikke har hørt om det, betyder det ikke at det ikke sker.
/out of this thread
Jeg må nok give dig ret der. Har ignoreret dig i en evighed, og du er her stadig. ;)Windcape (4) skrev:Lidt efter lidt = 20-30 år.
Nej, at ignorer folk virker ikke på internettet. Det er en myte.
Personlige angreb FTW!
Jeg tror godt du kan have ret i at tendensen er der.
Men er det nødvendigvis noget, der bør forhindres?
Der er nu engang en køb/salg kategori her på newz, og så længe folk køber/sælger ting, hvorfor skulle de så ikke være velkomne?
Er det fair, hvis det kun er "eliten", der forstår jokes om privat garanti, som er gode nok til at måtte sælge deres ting?
Personligt siger de tråde ikke mig ret meget, men jeg synes da godt, de må være her.
Men er det nødvendigvis noget, der bør forhindres?
Der er nu engang en køb/salg kategori her på newz, og så længe folk køber/sælger ting, hvorfor skulle de så ikke være velkomne?
Er det fair, hvis det kun er "eliten", der forstår jokes om privat garanti, som er gode nok til at måtte sælge deres ting?
Personligt siger de tråde ikke mig ret meget, men jeg synes da godt, de må være her.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.