mboost-dp1

opret en bruger på newz og sælg dit lort!!?

Gå til bund
Gravatar #1 - Qw_freak
28. okt. 2009 19:02
er jeg den eneste der synes det, eller er der begyndt at dukker et mistænkeligt stort antal "opret en profil for at sælge ting"-brugere op her på newz??
Gravatar #2 - shantri
28. okt. 2009 19:04
./ignore em

men ja..

Hvis ingen klikker på deres link, så forsvinder de lidt efter lidt
Gravatar #3 - Qw_freak
28. okt. 2009 19:15
jeg tænker bare på om der evt. kunne være et site derude som henviser til newz.dk hvis man vil sælge!
Gravatar #4 - Windcape
28. okt. 2009 21:21
shantri (2) skrev:
Hvis ingen klikker på deres link, så forsvinder de lidt efter lidt
Lidt efter lidt = 20-30 år.

Nej, at ignorer folk virker ikke på internettet. Det er en myte.
Gravatar #5 - shantri
28. okt. 2009 21:24
Det virker.Hvis absolut ingen tager notits af spam, kan spam ikke betale sig og er dermed spild af tid og penge. Det er logik for burhøns, for at bruge en gammel kliche. Det der går galt er af det ikke er alle der ignorerer. Bare få % falder i, kan der være en idé i spam.
Gravatar #6 - ignuz
28. okt. 2009 21:43
#5, det jo ikke sikkert at de nyankomne ved at de bliver ignoreret. Syntes der gang på gang kommer folk der vil sælge deres WoW account og inkludere deres mail og ikke oplyser risikoen der er forbundet med et køb. Har endnu aldrig set en der succesfuldt har fået solgt sit WoW account herinde.
Gravatar #7 - shantri
28. okt. 2009 21:46
Nu er der en hetz i tråde vedr. wow accounts. Så folk laver nok pm's og sådan.

Fordi du ikke har hørt om det, betyder det ikke at det ikke sker.

/out of this thread
Gravatar #8 - gnаrfsan
28. okt. 2009 21:46
Hvis de kom fra samme sted ville ignore virke. Ellers tvivler jeg på at de tjekker hvordan det er gået andre før de selv poster...
Gravatar #9 - Kris
29. okt. 2009 15:05
Det er i virkeligheden et meget dårligt og langtrukken forsøg på at bringe newz.dk's servere i bund med massiv trafik.
Gravatar #10 - trylleklovn
29. okt. 2009 15:08
JEG HAR EN IPHONE TIL SALG, DER ER PRIVAT GARANTI!!
Gravatar #11 - stargate
29. okt. 2009 15:29
trylleklovn (10) skrev:
JEG HAR EN IPHONE TIL SALG, DER ER PRIVAT GARANTI!!

Hvad siger du til at bytte med 20 brugte kondomer + 100 kr til dig (jeg skal nok vaske gummidrengene)
Gravatar #12 - jeldtoft
29. okt. 2009 20:56
Shut it tryllepik!
Gravatar #13 - Benjamin Krogh
1. nov. 2009 14:36
Windcape (4) skrev:
Lidt efter lidt = 20-30 år.

Nej, at ignorer folk virker ikke på internettet. Det er en myte.
Jeg må nok give dig ret der. Har ignoreret dig i en evighed, og du er her stadig. ;)

Personlige angreb FTW!
Gravatar #14 - GormDK
1. nov. 2009 14:44
Jeg tror godt du kan have ret i at tendensen er der.
Men er det nødvendigvis noget, der bør forhindres?
Der er nu engang en køb/salg kategori her på newz, og så længe folk køber/sælger ting, hvorfor skulle de så ikke være velkomne?
Er det fair, hvis det kun er "eliten", der forstår jokes om privat garanti, som er gode nok til at måtte sælge deres ting?

Personligt siger de tråde ikke mig ret meget, men jeg synes da godt, de må være her.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login