mboost-dp1

Opsigelse hos 3.dk

Gå til bund
Gravatar #51 - myplacedk
11. mar. 2011 16:14
freesoft (41) skrev:
Nej, men hvad er pointen i at skifte så?

Udgangspunktet er jo 3 til 3-priser, og Oister til Oister-priser. Formålet er vel at spare penge. Så er det da nemmere hvis 3 tilbyder 3 til Oister-priser, men jeg ved ikke hvad det interessante er derudover. Derfor spørgsmålet.

Plus jeg overvejer at skifte til Oister, og aner ikke hvad jeg går glip af i forhold til de langt dyrere 3-priser.
Gravatar #52 - <3Thinkpads
11. mar. 2011 18:22
myplacedk (51) skrev:
Udgangspunktet er jo 3 til 3-priser, og Oister til Oister-priser. Formålet er vel at spare penge. Så er det da nemmere hvis 3 tilbyder 3 til Oister-priser, men jeg ved ikke hvad det interessante er derudover. Derfor spørgsmålet.

Plus jeg overvejer at skifte til Oister, og aner ikke hvad jeg går glip af i forhold til de langt dyrere 3-priser.

Du ringer ind og siger op, de tilbyder dig 3 til Oisterpriser, typisk med en lidt hoejere hastighed eller download cap.
Gravatar #53 - myplacedk
12. mar. 2011 07:29
Det er ikke 3 jeg overvejer at skifte fra. ;-)
Gravatar #54 - Makey
12. mar. 2011 16:35
myplacedk (53) skrev:
Det er ikke 3 jeg overvejer at skifte fra. ;-)

Er selv super-tilfreds Oister kunde, følte ikke jeg fik noget for mine penge hos Telia da hvis jeg skal i biografen billigere stadig skal have flere penge op ad lommen end hvis jeg ikke skulle i biografen, det er jo ikke nogen besparelse.

<rant>
Derudover har Telia INGEN fordele for kunder der har været hos dem i lang tid, selv efter 7 år hos dem fik jeg af vide at de ikke kunne hjælpe, men jeg skulle jo huske at tænke på alle de andre fordele som jeg kunne få. Jeg ved ikke med jer, men loyalitet koster altså noget, eller så mister man den.

Jeg forstår ikke deres lir, mit telefonselskab skal sørge for at der kan ringes til og fra min telefon, ikke mere. Og det er bare ikke de 280 kr. værd som jeg nu sparer hver måned.
</rant>
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login