mboost-dp1

OSX - Musikafspiller der kan håndtere meget mp3

Gå til bund
Gravatar #1 - Magten
26. sep. 2012 15:23
Jeg er igang med et lille forsøg på min Mac der indebærer godt og vel 80.000 mp3 filer (og nej, ingen grund til at snakke om pirateri) som bliver tilgået via SFTP (mountet med ExpanDrive) og prøver at finde en afspiller der kan håndtere alle de filer i et bibliotek.

iTunes brækker sig lynhurtigt, søgninger tager evigheder og at skifte til en anden mp3 kræver tålmodighed jeg ikke har - og jeg er meget tålmodig normalt.

Songbird lader ikke til at kunne klare presset heller, søgninger er noget hurtigere end i iTunes, men skift tager flere sekunder.. Not good enough.

På Windows bruger jeg MusicBee som er dejlig hurtig både til at søge og til at skifte. Men den findes ikke til OSX.

Kender i nogen gode afspillere der er værd at prøve?
Gravatar #2 - XorpiZ
26. sep. 2012 16:26
Hvad med gode gamle Winamp?
Gravatar #3 - fjols
26. sep. 2012 16:42
XorpiZ (2) skrev:
Hvad med gode gamle Winamp?

Hvor dumt det end lyder så ser det dog ud til at det findes. Dog kun i beta.

Hvad med noget så usexet som VLC?
Gravatar #4 - Magten
26. sep. 2012 16:54
Whaaaat.. Jeg troede ikke Winamp blev lavet til OSX, fedest! Det skal prøves :D

VLC havde jeg ikke gode erfaringer med på Windows, men jeg giver det lige et skud.
Gravatar #5 - XorpiZ
26. sep. 2012 17:00
Haha. Random nok. Jeg har fuldstændig misset, at det var OSX, der var tale om.

Heldigt, at den rent faktisk fandtes til OSX :D
Gravatar #6 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
26. sep. 2012 17:04
Ellers hva med SAM? Godtnok brugt til radio-afvikling (ved heller ikke om den understøtter OSX) - men det klarer uden problemer 40-50.000 numre
Gravatar #7 - DanaKaZ
26. sep. 2012 18:30
Så vidt jeg husker minder det her meget om WinAmp og skulle kunne håndtere mange filer uden problemer:
http://voxapp.didgeroo.com
Gravatar #8 - Magten
27. sep. 2012 08:24
Status: Winamp har 25.000 numre i biblioteket nu og performer umiddelbart fint.

Thoroughbreed (6) skrev:
Ellers hva med SAM? Godtnok brugt til radio-afvikling (ved heller ikke om den understøtter OSX) - men det klarer uden problemer 40-50.000 numre
Hmm, vil prøve at kigge på det, har engang brugt det til netop radio hvor det håndterede en god slat numre.

DanaKaZ (7) skrev:
Så vidt jeg husker minder det her meget om WinAmp og skulle kunne håndtere mange filer uden problemer:
http://voxapp.didgeroo.com
Den vil jeg også lige tjekke ud.

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login