mboost-dp1

PaRappa The Rapper

Gå til bund
Gravatar #1 - Ronson ⅍
27. sep. 2008 12:44
Jeg var lige en tur ude i min gamle stue hjemme hos mine forældre. Her stødte jeg på en af de utallige sære CD'er jeg gennem tiden har lavet.

Som overskriften slet skjult antyder så drejer det sig om det ellers så fortræffelige spil PaRappa The Rapper, spillet på en PlayStation (den rare gamle model) som jeg har optaget over på en computah og brændt på CD, sikkert et sted mellem 1996-1998. Hvorfor man vælger at bruge sikkert rigtig mange timer på denne opgave og derefter bruge hundedyre CD-R'er (Maxell 74min) på en 2x brænder tør jeg slet ikke svare på..

Hvis man ikke ved hvad spillet går ud på [url= kig her[/url].

Anyway, alle de har været i nærheden er nok ligesom jeg blevet forblændet af den smukke musik i spillet, så nu kan jeg præsentere et rip til fri download - inkl. mine smukke covers (og nej, scanneren fejler ikke noget, sådan så det bare ud når man printede dengang)

ronson.dk/papmache/parappa-the-rapper.rar (28MB)
Gravatar #2 - Magten
27. sep. 2008 13:10
Det er fanme god stil det der!

PaRappa The Rapper er nok det fedeste spil :D

Mangler en rating ala "Gud" :P
Gravatar #3 - Ronson ⅍
27. sep. 2008 14:03
#2: Tjek lige fra 1:55, da han kommer helt ned i Awful

Lyder fedt med den alternative basgang og guitaren bag ved det hele

Det irriterede mig altid at man skulle spille dårligt for at høre den fede musik
Gravatar #4 - Ronson ⅍
30. sep. 2008 15:36
Mere gøgl, parappa in real life
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login