mboost-dp1

"Partner in crime" til HGL

Gå til bund
Gravatar #1 - vandfarve
6. feb. 2008 21:26
Hej!

Bare lige for at få det på det rene, så har jeg hverken et liv eller nogle venner, og det er derfor, at jeg opretter denne tråd (Sådan, nu burde de værste spørgsmål være taget i opløbet).

Jeg leder efter en person, der også spiller Hellgate London, og som vil hjælpe mig med at holde nogle items i spillet. Ingen af mine egne venner spiller HGL, og da jeg ikke stoler på de personer, som man kan finde på diverse spilrelaterede forum, så vil jeg hellere høre nogle her.

Jeg er lige blevet færdig med Normal med en Guardian, og i den sammenhæng har jeg samlet en masse items, som jeg gerne vil have overført til en ny karakter - en Hunter. Det, som du skal gøre, er simpelthen at holde dem, så jeg kan overføre dem fra min Guardian til min Hunter. Det er ikke nogle ting af særlig stor værdi, så der er ingen grund til at stjæle dem fra mig - du skal bare holde dem, og så kan der måske falde lidt af. En eller anden årsag har jeg en milliard batteries og fuel cells, mens jeg mangler relics og techs, så det kunne også være fedt, hvis vi kunne bytte.

Det kunne dog være sjovt at gennemføre spillet med en medspiller, så hvis du også lige er begyndt (gerne med en melee-klasse), så kunne vi måske tage et par quest sammen og se, hvordan det kører?

(Hmm... Det er lige gået op for mig, at jeg har oprettet min første kontaktannonce på nettet. Jeg er blevet en cyberpimp, der prøver at skaffe min helt en virtuel date. Skræmmende!)
Gravatar #2 - Norrah
6. feb. 2008 23:53
Snak Med Zeus, han spiller vidst.
Gravatar #3 - vandfarve
9. feb. 2008 17:13
Come on! Det kan virkelig ikke passe, at blandt Newz' 100.000 brugere ikke er én eneste, som spiller HGL og som vil afse 20 minutter til at hjælpe mig...

Som betaling (Acro, luk venligst øjnene) så vil jeg rate hver evig eneste af dine indlæg de næste 2 måneder positivt, så snart jeg ser dem. Det må da betyde noget!
Gravatar #4 - plazm
9. feb. 2008 18:22
#3 skrev:
Som betaling (Acro, luk venligst øjnene) så vil jeg rate hver evig eneste af dine indlæg de næste 2 måneder positivt, så snart jeg ser dem. Det må da betyde noget!

Det er netop her du burde have brugt [spoiler]-tagget :p
Gravatar #5 - rumagenten
10. feb. 2008 07:04
har faktisk overvejet om jeg skulle prøve det, det ser fedt ud i traileren, men er det noget ala WoW?
Gravatar #6 - vandfarve
10. feb. 2008 09:12

Jeg har også prøvet WoW, og jeg kan vist roligt sige, at det slet ikke minder om det spil - desværre. Alle levels'ene er bygget om som instances, og der er slet ikke så meget diversitet og frihed. Som sådan er spillet rigtig sjovt, og jeg mener også, at det er bedre end WoW, men det skyldes kun, at man ikke behøver at give så meget af sin fritid til spillet, og at man nemt kan spille det både som single og multiplayer, hvor man i WoW var kraftigt opfordret til at danne en klan og kæmpe med dem.

Så vidt jeg ved, er der også en demo, så download den og se om du kan lide spillet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login