mboost-dp1
Password reset win8 tablet haster
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hey
Kan man resette password til en win8 tablet, hvis man ikke har koden ??
Min egen pc er til rep hos forhandleren, derfor har lige lånt en win8 tablet med dock (acer iconia w510). Men det er en demo, dvs. den har været solgt før og returneret, hvor den så IKKE er blevet gendannet.
Jeg har et billede af en teenager og adgangskode tip der siger: den jeg bruger på facebook... =_0
er der en måde at gendanne den på ?
Jeg har recovery cd'erne, men jeg har ikke et drev jeg kan sætte til den. Ellers havde det nok været for nemt ;-)
aner heller ikke hvordan jeg får den til at boote via usb stick, som jeg har hentet et software på, der kan omgå koden :(
ps: den er ikke stjålet, har papir osv på den ;-)
hjælp
Kan man resette password til en win8 tablet, hvis man ikke har koden ??
Min egen pc er til rep hos forhandleren, derfor har lige lånt en win8 tablet med dock (acer iconia w510). Men det er en demo, dvs. den har været solgt før og returneret, hvor den så IKKE er blevet gendannet.
Jeg har et billede af en teenager og adgangskode tip der siger: den jeg bruger på facebook... =_0
er der en måde at gendanne den på ?
Jeg har recovery cd'erne, men jeg har ikke et drev jeg kan sætte til den. Ellers havde det nok været for nemt ;-)
aner heller ikke hvordan jeg får den til at boote via usb stick, som jeg har hentet et software på, der kan omgå koden :(
ps: den er ikke stjålet, har papir osv på den ;-)
hjælp
Nå fuck det.. Det ser ud til det er en værre omgang pis, når man også vil gendanne via recovery cd'erne.
Må vente til i morgen, og enten låne en anden eller låne et ekstern drev og mus !
Selvom om man bruger menuen via shift+genstart, så kan man ikke komme videre i menuerne efter den er genstartet.. damn win8 !
må undvære at wanke i sengen i nat...
Må vente til i morgen, og enten låne en anden eller låne et ekstern drev og mus !
Selvom om man bruger menuen via shift+genstart, så kan man ikke komme videre i menuerne efter den er genstartet.. damn win8 !
må undvære at wanke i sengen i nat...
Klokken er kun 19:30, du kan sagtens nå ned på tanken, efter et wanker-blad, du kan bruge i aften.
Klokken er kun 19:30, du kan sagtens nå ned på tanken, efter et wanker-blad, du kan bruge i aften.
Har du prøvet den her?
http://www.geek.com/articles/geek-pick/windows-8-p...
http://www.geek.com/articles/geek-pick/windows-8-p...
yee det lykkedes ikke...
Den ville heller ikke genkende originale recovery cd'er..
Fik fat i den tidligere ejer, og fik koden, så alt er løst.
tak.
Den ville heller ikke genkende originale recovery cd'er..
Fik fat i den tidligere ejer, og fik koden, så alt er løst.
tak.
Det var faderen, men ellers til en lille piges facebook.
Der var INGEN husket emails eller andet at spore, og gad ikke grave i det orker ikke at se på små tøøzzzeer der udstiller sig ;-)
eller awwww fack pubertetstøøøzzzeer.. mumz
Der var INGEN husket emails eller andet at spore, og gad ikke grave i det orker ikke at se på små tøøzzzeer der udstiller sig ;-)
eller awwww fack pubertetstøøøzzzeer.. mumz
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.