mboost-dp1

PCInsider?

Gå til bund
Gravatar #1 - milandt
1. maj 2008 21:57
Når man vil submitte nyheder kan man submitte nyheden til newz.dk, Railgun, MacNation og PCInsider.

Hvad er PCInsider? http://pcinsider.newz.dk/ afslører at det nu skal gå ud over farven rød. Har dog ikke hørt noget om det, og tænkte på om jeg havde misset noget?

Nyhederne indikerer at det handler om hardware nyheder.
Gravatar #2 - buch
1. maj 2008 22:02
du har misset noget, kig lidt tilbage i newz.dk forum.
Gravatar #3 - milandt
1. maj 2008 22:06
I forsøg på at finde flere skjulte under-sektioner til newz.dk er jeg begyndt at afprøve forskellige sub-domainer.

For ikke at alle skal sidde og prøve de samme kan jeg lige liste dem jeg i første omgang har forsøgt mig med.

arto.newz.dk
security.newz.dk
freeway.newz.dk
mrgay2008.newz.dk
dating.newz.dk
ads.newz.dk
brainoutside.newz.dk
linux.newz.dk
microsoft.newz.dk
capitalism.newz.dk
geeks.newz.dk
girls.newz.dk
news.newz.dk
acrosblog.newz.dk
statistik.newz.dk
payment.newz.dk
premium.newz.dk
filmz.newz.dk
xxx.newz.dk

Intet held med ovenstående. Vil gerne høre hvis andre falder over hemmelige sektioner på newz.dk
Gravatar #4 - hmn
1. maj 2008 22:09
Så kan i ikke længere vælge sektionen ved indsend.

pcinsider er en sektion vi arbejder lidt på, men det er ikke sikkert den bliver til noget, da vi stadig arbejder med hvad profilen skal være, og hvem der eventuelt sulle stå for nyhederne på den.

ud over det så har vi en del andre opgaver for tiden, så det bliver nok ikke lige forløbig vi finder ud af det.
Gravatar #5 - Azuria
1. maj 2008 22:11
#3 test.newz.dk har du glemt.. den giver dog et lidt spøjst resultat. ;)
Gravatar #6 - sissy
1. maj 2008 23:57
Måske oss fjerne linket til PCinsider under Indsend nyheder / nyhedskø...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login