mboost-dp1

Peter Schmeichels nye TV-program på Discovery Channel

Gå til bund
Gravatar #1 - CC001
3. maj 2008 14:34
Der kommer et nyt TV-program på Discovery Channel, hvor Peter Schmeichel rejser rundt i Europa og prøver at finde de mest beskidte og skræmmende job, der er.

I Danmark skal han vist nok inseminere en gris og i Rusland må han arbejde på en skraldeplads.

Lyder som et ret sjovt program. Har nogen hørt om det?
Gravatar #2 - GormDK
3. maj 2008 14:48
Næe, har ikke hørt om det :/ Men jeg er vidst generelt ikke så meget inde i TV.

Men hvorfor Schmeichel?
Gravatar #3 - MiniatureZeus
3. maj 2008 15:04
#1 har godt set reklamer for det.
Men det er jo bare en dansk udgave af Dirty Jobs with Mike Rowe, som jo er et kanon program ;-)

Tror dog bare ikke Schmeichel kan løfte det op på samme sjove plan, men nu må vi jo se..

Er dog generelt stor modstander af sådan nogle for-dansekede programmer...
Gravatar #4 - hgul
3. maj 2008 16:11
#1 Er der nogen speciel grund til, at du opretter dig på mindst to forskellige fora med det ene formål at fortælle om programmet?
Gravatar #5 - thøger
3. maj 2008 17:03
#4 Det er reklame. Eller i det mindste forumspam.
nordjyske.dk
sol.dk
forum.dk
tweak.dk
alle indlæg er skrevet af CC001
Gravatar #6 - thøger
3. maj 2008 17:16
#4 Godt spottet hgul.

#Newz.dk
Hvad med at indføre en begrænsning så man kun kan oprette nye forumtråde hvis man har minimum 20 indlæg eller karma>neutral?
Så kan vi undgå diverse forum-reklamer, hvor brugere oprettes kun til dette formål.
Gravatar #7 - hgul
3. maj 2008 17:17
#6 Jeg befinder mig også på Tweak, og det var derfor jeg undrede mig over, at jeg læste det samme indlæg en gang til ;-)
Gravatar #8 - thøger
3. maj 2008 17:23
Det kunne være interessant at vide hvem CC001 er, og hvor meget Discovery(?) har betalt ham/hun/dem...
Gravatar #9 - thøger
3. maj 2008 17:42
Wow, han kan både tale polsk og italiensk!
discoverychannel.pl
la7.it
Jeg vil tillade mig at konkludere, at det er officiel spam fra Discovery. Det er tid til at boykotte discovery.
Gravatar #10 - GormDK
4. maj 2008 15:11
Men hvorfor er "han" så dum(?) at bruge samme navn alle stederne?
På sproget kunne jeg da overhovedet ikke se, at det skulle være oversat af en maskine (og i så fald er det bedre imo, end hvis man beder Babelfish om at oversætte det italienske indlæg til engelsk). Og hvis der alligevel har siddet et rigtigt menneske og oversat det, kunne han/hun vel snildt lige have ændret navnet (eller man kunne måske lave det så det automatisk bliver tilfældigt hver gang), så det ikke var så let for os at opdage, det var spam?

Og hvordan kan Discovery (hvis det er dem), som er et stort og velkendt internationalt firma tillade sig / slippe af sted med det?
Gravatar #11 - cyandk
4. maj 2008 16:14
billig markedsføring, intet galt i det. Hellere se et lille forum billede end plakater og diverse store popups rundt omkring på nettet :P
Gravatar #12 - Ju9or
4. maj 2008 16:21
6 skrev:
#Newz.dk
Hvad med at indføre en begrænsning så man kun kan oprette nye forumtråde hvis man har minimum 20 indlæg eller karma>neutral?
Så kan vi undgå diverse forum-reklamer, hvor brugere oprettes kun til dette formål.

God ide... Det er måske et emne til afstemning næste gang? :o)
Gravatar #13 - MiniatureZeus
4. maj 2008 17:29
12 skrev:
6 skrev:
#Newz.dk

God ide... Det er måske et emne til afstemning næste gang? :o)

Taget i betragtning af hvor mange der opretter "slemme" tråde og som er nye brugere, er det nok ikke en speciel god løsning.

newz.dk er jo også til for, at hvis man har et problem, så kan man oprette en bruger, vente 30 min*, og så oprette en tråd om sit problem. Derfor, hvis der blev indført en sådan begrænsning, ville det mere være til skade, end gavn for brugerne.

Desuden, så er brugerne herinde jo ret så gode til at flame folk ned med nakken, som ikke følger de u-/skrevne regler :)

* Er jo også en sikkerhed for ovenstående problem.
Gravatar #14 - Ju9or
4. maj 2008 18:45
#13:
Er det ikke træls at have ret? :o)
Gravatar #15 - vandfarve
4. maj 2008 20:29
#14 Han er crewmedlem. Hans ord er lov, også selvom han ikke længere besidder de magiske, mytiske og maleriske evner aka. "edit-funktionen" længere.
Gravatar #16 - Ju9or
5. maj 2008 05:03
#15:
I know... Hate him more already :o)
Gravatar #17 - CC001
5. maj 2008 16:44
Reklame for discovery? I wish... ;) næh... synes bare det lyder som et morsomt program... er stor Schmeichel fan nemlig... men det er der vist ikke mange andre, der er.

Jaja... jeg glæder mig i hvert fald.
Gravatar #18 - XorpiZ
5. maj 2008 16:54

Så det er helt tilfældigt at en med samme nick har lavet samme post på polsk og italiensk på andre foras? :E
Gravatar #19 - GormDK
5. maj 2008 17:26
Det er da logisk nok, at han, hvis han taler sandt, har brugt samme nick, er det ikke?
Jeg har da også det her nick på en del andre sider, jeg bruger.
Gravatar #20 - XorpiZ
5. maj 2008 18:09

Ja, jeg bruger også samme nick de fleste steder, men hva er chancerne for, at han tilfældigvis taler både polsk og italiensk? :p
Gravatar #21 - T-Hawk
5. maj 2008 18:32
20 skrev:

Ja, jeg bruger også samme nick de fleste steder, men hva er chancerne for, at han tilfældigvis taler både polsk og italiensk? :p

Eller at han for den sags skyld har oprettet en bruger her på siden, kun med det formål at fortælle os om hans store passion for Peter Schmeichel og Discovery Channel
Gravatar #22 - GormDK
5. maj 2008 18:40
Men hvad sker der så for at bot(?)en kan svare sådan - kan man godt lave noget så avanceret, eller kan det stadig betale sig for ham at bruge det tid + kræfter på at svare; hvis det er noget spam-halløj?
Gravatar #23 - Ju9or
5. maj 2008 19:13
#22:
Hehe... der var noget der satte de små grå igang :o)

Men det er da ret interessant HVIS det nu er en bot som du siger...
Gravatar #24 - XorpiZ
5. maj 2008 19:37
#22, #23

ELLER!

Det kunne være Peter Schmeichel selv, der var igang? Han har da så vidt jeg ved polske aner, og mon ikke han har lært lidt italiensk i sin lange karriere.

The plot thickens.
Gravatar #25 - Ju9or
5. maj 2008 19:41
Eller måske en polak. De er jo kommet til DK for at arbejde, så mon ikke der er en der har lært sig dansk? Og så har vedkommende kunne italiensk i forvejen...
Gravatar #26 - vandfarve
5. maj 2008 19:49
#25 Rent teoretisk set kunne det sagtens være Paven. Prøv at tænke over det: Han er etnisk polak, men som den ophøjede og Kristi repræsentant her på jorden bor han i Vatikanstaten ved Rom, så kan han nok også lidt italiensk.

Hvorfor han skulle være fan af Schmeichel har jeg ikke formået at regne ud endnu, men jeg arbejder på sagen. Måske elsker han bare blonde, unge fyre. Jeg har hørt, at det gør de katolske præster sig meget i.
Gravatar #27 - Ju9or
5. maj 2008 19:56
26 skrev:
Hvorfor han skulle være fan af Schmeichel...

Hvorfor skulle nogen være det? :o)
Gravatar #28 - T-Hawk
6. maj 2008 07:41
Det er da klart den mest realistiske teori, eller måske er det Illuminati :P
Gravatar #29 - GormDK
6. maj 2008 14:02
27 skrev:
Hvorfor han skulle være fan af Schmeichel...
Hvorfor skulle nogen være det? :o)

Hvorfor skulle nogen ikke være det? ;-)
Gravatar #30 - jeldtoft
6. maj 2008 20:02
Det er ikke på DANSK?! Han taler engelsk.. Og meget dårligt engelsk!
Gravatar #31 - MiniatureZeus
6. maj 2008 20:05
Der er ikke noget bedre, en danlish! :P

Nu en meget fed intro med hvad Danmark er kendt for :P

Skal nok blive godt, selvom han lyder som en snottede polak ^^
Gravatar #32 - MiniatureZeus
6. maj 2008 20:17
Der er godt nok meget fokus på lort i det program :S ;D
Gravatar #33 - CC001
7. maj 2008 12:21
Det er da fint, at I finder min interesse I Schmeichel underholdende.

Jeg synes nu, det her program ser mega sjovt ud:

Gravatar #34 - jeldtoft
7. maj 2008 13:18
Så kører spam-møllen igen.
Gravatar #35 - thøger
8. maj 2008 04:15
#33 CC001.
Du har nu kommenteret indlægget to gange. Begge dine kommentarer understreger blot hvor godt programmet er, og det gør kun din reklame mere åbenlys!
Hvis du virkelig mener hvad du siger, så forklar hvorfor du har postet samme indlæg på over 20 fora i dk,it og pl. Og hvis du vil tage hele newz.dk med bukserne ned, så identificer dig selv...(*)

(*) Hvad enten du er Schmeichel eller Blue Gene :)
Gravatar #36 - chris
8. maj 2008 08:31
cc001...

du er da virkelig den dårligste PR-blogger i verdenshistorien..
man bruger ALDRIG samme tekst på flere forskellige fora
og da slet slet slet ikke samme navn til samme opgave
K N O L D

- man kan også med fordel oprette flere brugere der taler imodstrid med hinanden... altså 1 der starter et indlæg hviri han flamer en kunde. hvorefter man har flere brugere der forsvarer kunden/opgaven.

såfremt at du bare er en båt...
så er det pr-firma til griin
Gravatar #37 - Ju9or
8. maj 2008 09:22
Hehe... det er efterhånden en sjov tråd denne her...

Og uanset om CC001 er en båtnakke, en knold eller ret smart så har det jo haft den ønskede effekt. Programmet er blevet omtalt og reklameværdien er jo tilstede.

Nu har jeg ikke selv set programmet, men at dømme ud fra indlæg i tråden er der jo flere der har set det. Om man så kan lide programmet eller ej så er seertallet jo blevet højere pga CC001's oplæg...
Gravatar #38 - NioBe
8. maj 2008 09:23
OMG er det program engelsk... Fesent :S

Tænkte lige, sejt et program som er en dansk version at Dirty Jobs cool nok...

Men hvordan fanden skulle polakkerne og italianerne kunne forstå dansk...?!!?!
Helt ærligt... En dansker der laver programmet også er det ikke engang dansk... HUGE BUMMER!!

Men okay så får vi da lidt reklame ud hvor seje vi danskere er he he...

#CC001

Jeg tror at hvis folk var interreseret ville de nok have vist at programmet kom ud på discovery, og sikkert set en del reklamer all over internettet... SÅ DU IKKE BEHØVER AT REKLAMERE FOR ANDRE PÅ FORUMS!!
Din jubel og gejst kan du dele med dine venner og familie...
Gravatar #39 - Svindleren
8. maj 2008 14:05
LOL der kørte 2 peroner rundt på scootere/knallerter ? - i allborg med den klamme reklame med Peter.... hvor klamt af discovery...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login