mboost-dp1
Playstation 3
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Så det er det du er til buch...
Ja det var om ps. Gå selv og tænker på købe den.. Men hvor er billigst?
Ja det var om ps. Gå selv og tænker på købe den.. Men hvor er billigst?
Når hvor du sød kængt. Skal nok være mere præcise næste gang. Hvis du giver lad være med være så klam!
Kommer Ps3 ikke snart med Dual Shock 3 som kan spille ps2/1 spil? Ikke noget jeg har hørt røgter om, men man har da lov at håbe, nu kommer Diablo 3 også. Så er der jo så mange på newz der er glade, så mon ikke snart det bliver min tur?
[wish]
Ps3 med dual shock 3, og Final Fantasy XIII plus remake af VII og så skal man stadig kunne køre de gamle klassikere.
[/wish]
[wish]
Ps3 med dual shock 3, og Final Fantasy XIII plus remake af VII og så skal man stadig kunne køre de gamle klassikere.
[/wish]
#10 Kan ikke lige se, hvorfor en ny controller skulle gøre, så man kan spille PS2/1 spil? Anyways, Dual Shock 3 kan allerede fås adskillige steder (som dog så er parallel importeret, men w/e). Det jeg nu venter mest på atm, er den som kan deles i to stykker, hvor der så er et accelerometer i begge dele (Angående PS3 that is).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.