mboost-dp1
PM fra dorachi ?!?!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Er jeg den eneste der har fået denne PM ?
Dato: 5. mar. 2008
Fra:dorachi
Emne:[email protected]
Hello
it give me a great pleassure to write you after viewing your profile, which really interest me to have communication with you, if you will have the desire with me so that we can get to know each other and for me to send you my picture for you to know whom iam, i will be very happy if you can write me through my email for easiest communication. my email is ([email protected]) i will be waiting to hear from you.
have a blessed day.
from dora.
(Remeber the distance ,colour or age does not matter but love matters alot in life)
Hallo
sig indrømme mig en stor pleassure hen til skriv jer efter gennemsyn jeres gennemsnit , hvilke skam renter mig hen til nyde meddelelser hos jer , selv om jer vil nyde den lyst hos mig i den grad at vi kunne nå til kende hinanden og nemlig mig hen til sende jer mig skildring nemlig jer hen til kende hvem iam , ja være nok så heldig selv om jer kunne skriv mig igennem mig email nemlig letteste meddelelser. mig email er ([email protected]) ja være venter hen til høre til jer. nyde en velsigne dag. af dora. Remeber den afstand ,colour eller alder gør ingenting men elske anliggender alot i liv )
Dato: 5. mar. 2008
Fra:dorachi
Emne:[email protected]
Hello
it give me a great pleassure to write you after viewing your profile, which really interest me to have communication with you, if you will have the desire with me so that we can get to know each other and for me to send you my picture for you to know whom iam, i will be very happy if you can write me through my email for easiest communication. my email is ([email protected]) i will be waiting to hear from you.
have a blessed day.
from dora.
(Remeber the distance ,colour or age does not matter but love matters alot in life)
Hallo
sig indrømme mig en stor pleassure hen til skriv jer efter gennemsyn jeres gennemsnit , hvilke skam renter mig hen til nyde meddelelser hos jer , selv om jer vil nyde den lyst hos mig i den grad at vi kunne nå til kende hinanden og nemlig mig hen til sende jer mig skildring nemlig jer hen til kende hvem iam , ja være nok så heldig selv om jer kunne skriv mig igennem mig email nemlig letteste meddelelser. mig email er ([email protected]) ja være venter hen til høre til jer. nyde en velsigne dag. af dora. Remeber den afstand ,colour eller alder gør ingenting men elske anliggender alot i liv )
Den har jeg også fået, hvilket jeg fandt lidt morsom, i betragtning af hvad der står i min profil :-D
Haha fedt.. har lige netop nu fået den :P det er næsten det samme som der er blevet skrevet til nogle dating.dk brugere :)
Jeg fik den på et dating site forleden.
http://newz.dk/forum/tagwall/brev-paa-dating-site-...
Hun kommer en del omkring må jeg sige.
http://newz.dk/forum/tagwall/brev-paa-dating-site-...
Hun kommer en del omkring må jeg sige.
#6 P*s os'... jeg tør næsten ike erkende at jeg heller ikke har fået denne besked.
#7 efter din kolde skulder er hun blevet desperat, stakkels stakkels pige.
Særligt slutningen på hendes mail er jo rørende:
*snif* der er intet som dansk poesi...
#7 efter din kolde skulder er hun blevet desperat, stakkels stakkels pige.
Særligt slutningen på hendes mail er jo rørende:
Remeber den afstand ,colour eller alder gør ingenting men elske anliggender alot i liv )
*snif* der er intet som dansk poesi...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.