mboost-dp1

Politichikane?

Gå til bund
Gravatar #1 - nielsbuus
31. mar. 2008 11:34
Mon det dækker over borgere som chikanerer politiet? Man kan ikke lade være med at tænke det efter at have set denne video:

Gravatar #2 - holmen
31. mar. 2008 11:46
Han fjernede vist videoerne, da han opdagede at folk synes han var en klovn. heldigvis var der nogen der nåede at rippe dem og lægge dem op igen.

Det er godt nok en tåbelig opførsel, de burde have taget ham med for at få ham undersøgt for at være påvirket af euforiserende stoffer.

Men fryd at han får en bøde for at køre over for gult (før rød, formoder jeg).
Gravatar #3 - karga
31. mar. 2008 11:50
Er det den samme tosse, der snakkes om her:
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article9886...

Hvis det er, så kan jeg da kun sige at de to betjente har gjort et perfekt stykke arbejde og de er gode eksempler på hvad politiet er
Gravatar #4 - stargate
31. mar. 2008 11:58
ikke for at sige noget men ham der filmer er da en idiot da politiet kun gør hvad de skal jo, men politiet kunne fandme også godt havde behandlet ham ordenligt, men sådan er det nu engang i danmark
Gravatar #5 - simonduun
31. mar. 2008 12:09
Nu har jeg ikke set filmen grundigt igennem, da jeg slet ikke kan ta folk der pisser på politiet. Jeg synes godtnok der mangler noget respekt til dem - Synes han er uden om det selv da han spiller som en idiot over for dem...
Gravatar #6 - simonduun
31. mar. 2008 12:14
Ha, han har jo glemt sit kørekort - så er han da selv uden om det :O...
Gravatar #7 - holmen
31. mar. 2008 12:16
De siger vist også at det ikke er første gang de stopper ham uden kørekort.

Hvis de tidligere har stoppet den bil, og føreren ikke havde sit kørekort på sig, så synes jeg det er relevant at standse bilen og se om føreren har husket kortet denne gang...
Gravatar #8 - NioBe
31. mar. 2008 12:52
Så kan han lære at få de 2 bøder (+ sikkert en masse andre ) og alle de trusler fra folk.. Det har han godt af..

Jeg er fandeme glad for at politiet forholdte sig roligt, jeg ville sku have mistet besindelsen og ville have snuppet et kabel fra bilen så den ikke kunne starte. Eller så havde han fået en flad... Kan ikke klare sådan nogle typer... og WTF er det for noget fis han fyre af inde på ekstra bladets side...????
Gravatar #9 - rackbox
31. mar. 2008 13:02
Vi bør vel alle sammen skrive en mail til de to politibetjente med vores opbakning omkring deres flotte håndtering af en sag, der i den grad må have været svær at stå med. Måske en sådan masse-mail giver de to betjente troen på, at de er deres jobs værd, tilbage (hvis de da nogensinde har mistet den).
Gravatar #10 - Saxov
31. mar. 2008 13:11
#9, det er nok så en mail til Roskilde Politi man skal sende så...

Og for dem der har interesse, og er dovne - så er mail adressen [email protected]
Gravatar #11 - myplacedk
31. mar. 2008 13:30
På den anden side:

Ekstra Bladet skrev:
Morten har de seneste døgn forsøgt at få filmen fjernet, men uden held.

Se filmen i boksen til højre

Det er så pressens typiske måde at respektere folk på. De fortæller om hvor ked af det han er over episoden, at han fortryder sin opførsel, og enda en begrundelse for hvorfor hans tolerance over for politiet er så lav. Derefter giver de ham lige så lidt respekt, som han gav politiet. Flot.

Artiklen ville have samme nyhedsværdi, hvis de blot havde fortalt at han ikke har fået det af youTube endnu, og så holdt det ved det. De interesserede skal nok finde det, hvis de vil have uddybet "hysteri mod betjentene i over 10 minutter".
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login