mboost-dp1

Post Danmarks webpack på mac

Gå til bund
Gravatar #1 - Buchholdt
16. nov. 2010 10:16
Hejsa

Er der nogen herinde der har fået det forbandede webpack fra post danmark til at fungere på en mac? Jeg har prøvet med wine,og crossover. Men de skiderikker har virkeligt gjort det svært at få til at fungere. Det ser ud til at vi skal have Microsoft Viertuel Machine for Internet Explorer for at få print funktionen til at virke.

Har I nogle bedre ideer?
Gravatar #2 - D_V
16. nov. 2010 10:42
Har forgæves forsøgt at få det til at køre under linux aswell..

Jeg gav op, og post danmark er ikke til at hugge eller stikke i.
Deres løsning er simpelthen lige til at lukke op og skide i, og den er så ustabil at det gør ondt.

Løsningen her blev en dedikeret windows pc der kun bliver brugt til post danmark, hvilket er til grin.
Ydermere er det jo nærmest umuligt at se på regningen man får hvilken pakke de lige mener der skulle tages volume tillæg på.
Og når de smadrer noget kan du lige så godt droppe at få nogen erstatning, det tager 2-3 måneder med korrespondance frem og tilbage, og hvis man ikke holder dem i øret sker der ikke en skid.

Derfor er vi nu godt igang med at skifte alle vores forsendelser over til anden distributør.
[/rant]

Men hvis det lykkes at finde en løsning så man ikke er bundet op imod IE, er jeg da nysgerrig...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login