mboost-dp1
Post dit mest elskede links....
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det er slet ikke den værste fejl man kan lave.
En annonce om en hund jeg så i dag:
Wow, en hund der kører bil. Utroligt at de nævner det som en sidebemærkning. Jeg ville have puttet det i overskriften. Og sat prisen op.
Det er slet ikke den værste fejl man kan lave.
En annonce om en hund jeg så i dag:
Børnevenlig, og renlig. vant til at gå i snor og kører bil. skrev:
Wow, en hund der kører bil. Utroligt at de nævner det som en sidebemærkning. Jeg ville have puttet det i overskriften. Og sat prisen op.
Nej, slet ikke, og det rør mig heller ikke. Jeg morer mig bare over at grandvoksne folk kommer op til disken på Shell og siger "Jeg vil gerne bede om en hotdogs" eksempelvis.
Nutids-r'et er jo altid klassiker. Hvis det var mig, havde jeg meldt min hund til X-faktor - der må være mange flere penge at hente end ved at sælge skidtet.
Nej, slet ikke, og det rør mig heller ikke. Jeg morer mig bare over at grandvoksne folk kommer op til disken på Shell og siger "Jeg vil gerne bede om en hotdogs" eksempelvis.
Nutids-r'et er jo altid klassiker. Hvis det var mig, havde jeg meldt min hund til X-faktor - der må være mange flere penge at hente end ved at sælge skidtet.
demitio (46) skrev:Huh :O? Jeg bruger da spstudios uden problemer, og streamer alle de nyeste afsnit (og alle de gamle for den sags skyld). Der var en periode, hvor det var lukket for danskerne, men de har da åbnet det 100% igen, nu hvor anden halvdel af den nye sæson er startet :)
Jeg kan så stadig ikke se længere end til slutningen på seson 11!?
Systran (51) skrev:#50
Ja, men det giver en noget at se frem til, og forløsningen er unik.
Kongruens ftw. :) Jeg elsker når folk siger "Jeg skal have én hotdogs" eller "vi skal til fodboldskamp".
Tror det er et fynsk fænomen :)
jamen så må jeg hellere lige forsvare og fortælle at grunden til det er skrevet sådan, er at selvom der kun kan være et mest elskede link, synes jeg godt man kan poste flere som man elsker alligevel! :) derfor: links! :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.