mboost-dp1
Post forsendelses tid.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej, jeg har lige bestilt en ny guitar, og jeg ville lige høre om i vidste hvordan den rent faktisk bliver sendt, altså guitaren blev bestilt igår klokken 20:00, og i dag klokken 17:00 får jeg en mail, om at ordren er blevet bekræftet, og at den forventede leveringstid er 1-2 hverdage, så hvordan bliver guitaren sendt? jeg regner ikke med at ham der har butikken, selv går på posthuset og sender den.
Og så lige et til spørgsmål, tror i at der er nogen chance for at guitaren kommer imorgen? jeg spørger fordi det var jo noget sent at jeg fik en mail.
Strauss :)
Og så lige et til spørgsmål, tror i at der er nogen chance for at guitaren kommer imorgen? jeg spørger fordi det var jo noget sent at jeg fik en mail.
Strauss :)
Strauss (1) skrev:jeg regner ikke med at ham der har butikken, selv går på posthuset og sender den.
Jeg driver selv en webbutik, og jeg går på posthuset hver dag og sender dagens pakker. Med mindre det sted du har købt den er så stort et sted så de får hentet pakker af Post Danmark, så sender de den selv fra det nærmeste posthus.
Hvis du har modtaget en mail kl. 17 om at ordren er bekræftet, så kan du være heldigt at den er blevet sendt i dag, og i så fald kan du være heldigt at have den i morgen. Post Danmark leverer som regel pakker fra dag til dag.
Evt. kan du skrive til butikken og spørge efter et T&T nummer så du kan holde øje med hvor din pakke befinder sig.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.