mboost-dp1
PostDK - nu skal det være slut!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SE KONTANT PÅ DR 1!
Er da lidt pudsigt, at forbrugerprogrammet Kontant på DR1, vælger at lave et indslag om lige præcis det her problem i dag! :)
Er da lidt pudsigt, at forbrugerprogrammet Kontant på DR1, vælger at lave et indslag om lige præcis det her problem i dag! :)
Mht til deres Nej tak ordning:
En eller anden forklar mig, som om jeg var 5år, hvorfor det er min opgave at framelde mig reklamer jeg aldrig har TILmeldt?.
Det burde være lige omvendt. Direkte strafbart med smertefulde bøder, at spamme folk, der ikke har tilmeldt dig selv.
Det er direkte uforskammet, at gå udfra *som en selvfølge*, at vi ønsker deres affald i vores POSTkasser.
En eller anden forklar mig, som om jeg var 5år, hvorfor det er min opgave at framelde mig reklamer jeg aldrig har TILmeldt?.
Det burde være lige omvendt. Direkte strafbart med smertefulde bøder, at spamme folk, der ikke har tilmeldt dig selv.
Det er direkte uforskammet, at gå udfra *som en selvfølge*, at vi ønsker deres affald i vores POSTkasser.
57 skrev:En eller anden forklar mig, som om jeg var 5år, hvorfor det er min opgave at framelde mig reklamer jeg aldrig har TILmeldt?.
Da jeg tilmeldte mig "reklamer nej-tak"-ordningen omtalte ekspedienten det konsekvent som en framelding. Jeg måtte så forklare hende at jeg jo ikke kan framelde mig noget, jeg aldrig har været tilmeldt. I papirerne kalder de det også en tilmelding.
Men om "default" er det ene eller det andet er ikke så vigtigt for mig. I hvert fald ikke i forhold til at respektere mit bevidste valg.
Jeg mindes en brochure for et politisk parti, op til et valg. Der stor med store bogstaver "vi respekterer dit valg" - tydeligvis ikke! Det parti er sgu da ikke til at stole på, hvis det er bevidst de vælger at skide på mit nej tak.
Når ja her er et andet godt eksempel
http://193.3.68.126/tracktrace/TrackTrace.do?i_str...
Hva hvor bliver min pakke af som jeg skulle have haft torsdag?
http://193.3.68.126/tracktrace/TrackTrace.do?i_str...
Hva hvor bliver min pakke af som jeg skulle have haft torsdag?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.