mboost-dp1
Postmand Per
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Anyway, har anskaffet mig et styks 24 ports switch med noget admin-ish interface-noget?...
Jeg er efterhånden ved at komme i mangel af RJ45 stik i huset ... Bruger lige pt. 9 ...
2 TV
2 STB
2 NAS
1 Apple TV
1 Server
1 Stationær
---
Ja, har en ethernet->wifi dims til mit TV (bliver jeg nødt til, da jeg kun HAR 6 RJ45 lige pt.)
Ja, Apple TV kan køre over Wifi
Og det sidste TV er ikke forbundet til netværket lige pt. pga mangel af stik >_<
Anyway.. tl;dr
Har fået mig en switch
Jeg er efterhånden ved at komme i mangel af RJ45 stik i huset ... Bruger lige pt. 9 ...
2 TV
2 STB
2 NAS
1 Apple TV
1 Server
1 Stationær
---
Ja, har en ethernet->wifi dims til mit TV (bliver jeg nødt til, da jeg kun HAR 6 RJ45 lige pt.)
Ja, Apple TV kan køre over Wifi
Og det sidste TV er ikke forbundet til netværket lige pt. pga mangel af stik >_<
Anyway.. tl;dr
Har fået mig en switch
- oh ... Og lige mht til min IP ... Lad nu være med at prøve på noget ... Det gider jeg altså ikke spilde min tid på >_<
Jeg skal da lige have lov til at grine lidt af dig først!Thoroughbreed (52) skrev:- oh ... Og lige mht til min IP ... Lad nu være med at prøve på noget ... Det gider jeg altså ikke spilde min tid på >_<
Hehe, seriously, du lurede ikke URL'en som det første da du opdagede at det var din egen IP? :DThoroughbreed (#49) skrev:Hvis det også er din IP, så ringer jeg til SydEnergi og flipper en snemand, da jeg pr 17 august betaler for en fast IP-adresse [...]
Eller at det overhovedet var et billede (lidt åbenlyst grundet den tydeligt anderledes skrifttype)... :D
Okay, jeg er færdig med at grine og har fået pusten igen. :P
Jo, je så godt at det var et billede, jeg tænkte et screendump af whatever :p
Så kommentaren hurtigt mens jeg var på arbejde i dag, og fik ikke tid til at kigge ordenligt efter, for havde sygt travlt ...
Da jeg så kommer hjem og skal flame dig, ser jeg så at jeg har været en total turd >_<
Jo, je så godt at det var et billede, jeg tænkte et screendump af whatever :p
Så kommentaren hurtigt mens jeg var på arbejde i dag, og fik ikke tid til at kigge ordenligt efter, for havde sygt travlt ...
Da jeg så kommer hjem og skal flame dig, ser jeg så at jeg har været en total turd >_<
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.