mboost-dp1
PRESS PLAY ON TAPE nu med NINTENDO-band
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det har været undervejs i et stykke tid, men nu er tingene faldet på plads: Det svenske band "Powerplay" kommer og varmer op. Det er et fire mand stort band (guitar, bass, trommer og keyboard), der spiller NES tunes. De har et repertoire på over 70 temaer, så der er nok at underholde med!
Der er nogle videoer på YouTube man kan tjekke ud - søgeord: "powerplay nintendo".
Endnu en grund til at købe billetter snart :)
For de som ikke er bekendt med PRESS PLAY ON TAPE, kan jeg henvise til vores hjemmeside og fortælle, at vi er et band der spiller musikken fra de gamle Commodore 64 spil.
(Jeg kan desværre ikke svare i tråden, jeg oprettede for nyligt, da den blev lukket for nye indlæg for et par dage side. Beklager.)
Der er nogle videoer på YouTube man kan tjekke ud - søgeord: "powerplay nintendo".
Endnu en grund til at købe billetter snart :)
For de som ikke er bekendt med PRESS PLAY ON TAPE, kan jeg henvise til vores hjemmeside og fortælle, at vi er et band der spiller musikken fra de gamle Commodore 64 spil.
(Jeg kan desværre ikke svare i tråden, jeg oprettede for nyligt, da den blev lukket for nye indlæg for et par dage side. Beklager.)
ROC=K er også godt :)
Powerplay har helt klart en mere tro lyd end vi har. Lydene fra NES er nemmere at ramme imo, mens SIDen er tæt på umulig hvis man snakker lyde fra Rob, Ben eller Galway.
Jeg tror Powerplay skal ud over et større anlæg - så skal de nok komme til deres ret! Og det kommer de d. 19. april! :)
Powerplay har helt klart en mere tro lyd end vi har. Lydene fra NES er nemmere at ramme imo, mens SIDen er tæt på umulig hvis man snakker lyde fra Rob, Ben eller Galway.
Jeg tror Powerplay skal ud over et større anlæg - så skal de nok komme til deres ret! Og det kommer de d. 19. april! :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.