mboost-dp1
Problemer med TDC Play
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har endelig fået et par øjeblikket til at undersøge, hvad TDC's nyligt lanceret Play (Gratis og fri webtjeneste til download af musik, red.) handler om, og så er det simpelthen umuligt at komme i kontakt til.
Jeg gætter på, at servicen er gået ned grundet den store efterspørgsel, så er der andre, der oplever problemer?
PS: Hvad sker der for, at også overskriften skal fylde 10 tegn?
Jeg gætter på, at servicen er gået ned grundet den store efterspørgsel, så er der andre, der oplever problemer?
PS: Hvad sker der for, at også overskriften skal fylde 10 tegn?
Okay, det er åbenbart lige meget, for TDC vil slet ikke lade mig bruge det. Vi har det gamle Webspeed-internetabonnement (som nu hedder YouSee), kabeltv gennem samme udbyder og Duét-abonnement hos TDC, men ingen af løsninger giver adgang til Play.
Det er da godt nok bondefangeri, når vi i forvejen ligger over 6-700 kroner om måneden, og så må vi ikke få adgang, fordi der står Duét og YouSee øverst på vores regninger.
Det er da godt nok bondefangeri, når vi i forvejen ligger over 6-700 kroner om måneden, og så må vi ikke få adgang, fordi der står Duét og YouSee øverst på vores regninger.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.