mboost-dp1
PSPGo reklamen på newz
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Min bruger et sted mellem 5-10%, på et 3 modem, 2 tabs åbne og 2x messenger. Reklamen har ingen synderlig indvirkning på min laptops performance???
Laptoppen har 4GB RAM, [email protected] på Windows 7 Enterprise X64 og IE8.0.7600.16385
Laptoppen har 4GB RAM, [email protected] på Windows 7 Enterprise X64 og IE8.0.7600.16385
[email protected] = 35% cpu forbrug, alene på den tab i Chrome 3.0.195.23 / XP
Min arbejdscomputer dræber den fuldstændigt når jeg bruger FF.
Min arbejdscomputer dræber den fuldstændigt når jeg bruger FF.
3-4 % på en core i7 920 ved 3,6 GHz
Derudover vil jeg lige nævne, at vi har gjort annoncøren opmærksom på problemet efter at have læst denne tråd.
Derudover vil jeg lige nævne, at vi har gjort annoncøren opmærksom på problemet efter at have læst denne tråd.
Flashblock? Flashblock? Flashblock?
Jeg fik selv nok for en måned siden. Jeg har nu været flashfri i 37 dage vha. click2flash - uden reelle bivirkninger. Man skal trykke ^#F et par gange i ny og næ, men ellers er jeg positiv. Ingen mere browser der går ned i utide. Ingen blæser som går i selvsving @~90dB@7000rpm hele tiden. Og cputiden på youtube er faldet med 90 % siden plugintettet har overtaget afspilningen via h.264@qt, samtidigt med at gøre videokvaliteten bedre.
Nu får vi se hvor længe det holder, men jeg tror ikke jeg falder i igen.
Jeg fik selv nok for en måned siden. Jeg har nu været flashfri i 37 dage vha. click2flash - uden reelle bivirkninger. Man skal trykke ^#F et par gange i ny og næ, men ellers er jeg positiv. Ingen mere browser der går ned i utide. Ingen blæser som går i selvsving @~90dB@7000rpm hele tiden. Og cputiden på youtube er faldet med 90 % siden plugintettet har overtaget afspilningen via h.264@qt, samtidigt med at gøre videokvaliteten bedre.
Nu får vi se hvor længe det holder, men jeg tror ikke jeg falder i igen.
Har lagt mærke til, at FF bruger enormt meget på at vise flash-reklamer. Hvorfor, det fatter jeg virkelig ikke. Men er der en flash-reklame, så går min blæser som regel altid amok, indtil jeg scroller lidt ned. Og det lyder til at være ens over hele linjen, af hvad jeg kan forstå på folk herinde også.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.