mboost-dp1
Purefruit?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvor kan man købe purefruit juice her i danmark?
Jeg har fået at vide at de kan købes hos enten Lidl eller Aldi, men ingen af dem har det mærke. Der stod en tysk producent på kartonerne.
Jeg har aldrig før smagt en æble købejuice der rent faktisk smagte af æble.
Jeg har fået at vide at de kan købes hos enten Lidl eller Aldi, men ingen af dem har det mærke. Der stod en tysk producent på kartonerne.
Jeg har aldrig før smagt en æble købejuice der rent faktisk smagte af æble.
Dreadnought (1) skrev:Jeg har aldrig før smagt en æble købejuice der rent faktisk smagte af æble.
Prøv at gå i Kiwi og køb deres økologiske æblejuice (kan ikke huske hvad den hedder) den koster 17 kr pr L og smager herre godt. Er en af de eneste æblejuices jeg vil drikke.
Edit: Efter at have læst trylleklovns indlæg kom jeg i tanke om at den hedder æblemost men kan ikke huske producenten. Kan dog huske at producenten er dansk
Jeg foretrækker dansk produceret æblemost. (juice er fremstillet af koncentrat+vand, æblemost er udelukkende inklusiv den væske, der er i æblerne).
Men det hjælper at ens mor har en økologisk æbleplantage :)
Men det hjælper at ens mor har en økologisk æbleplantage :)
Nu er jeg ikke helt med på hvilket mærke du søger, men en hurtigt googling gav følgende resultater:
Harboe Pure
Pure fruit juice?
Lidl juice
Nu er jeg ikke helt med på hvilket mærke du søger, men en hurtigt googling gav følgende resultater:
Harboe Pure
Pure fruit juice?
Lidl juice
#8 Mærket hedder PureFruit. Jeg sidder faktisk med en Harboe Pure lige nu, men den den smager ikke af ren æblemost.
#11 Nej, ikke endnu. Men jeg skal nok snart en tur til Middelfart og gennemgå deres butikker, og der ligger en Kiwi.
Det er i orden. Så kværner vi en marzipanroulade hver og slutter af med en mellemlagret 45+ au naturel! Husk huen!
ok, så siger vi 11.30 i dag lørdag, så kan jeg tage et billede af din dobbelthage, mens den er smurt ind i en marzipanroulade.
Ronson, jeg er skuffet. Der stod jeg med to marzipanroulader og noget toiletpapir, og så kom du slet ikke.
Men jeg kan fortælle at det er Aldi der fører PureFruit. Og en liter æblejuice koster kun 7,50.
Men jeg kan fortælle at det er Aldi der fører PureFruit. Og en liter æblejuice koster kun 7,50.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.