mboost-dp1

Quotes... hvorfor hader newz-postere den funktion?

Gå til bund
Gravatar #51 - myplacedk
25. nov. 2009 18:24
vandfarve (47) skrev:
Det handler mere om at scrolle op, trykke på "Citer indlæg", vente de 3-4 sekunder det tager, før Newz.dk opdager, at man har trykket på knappen, pille bussemænd, glemme, hvad man var i gang med, komme i tanke om det igen

Brug tiden på at tænke over hvad du vil sige. Alt for meget af hvad der bliver skrevet på newz, trænger til at blive tænkt over bare én gang mere inden det bliver sendt.

Hvis du skriver så hurtigt, at de 5-30 sekunder betyder så meget, så gør du for lidt ud af det.

Well, folk generelt. Ikke nødvendigvis dig personligt.
Gravatar #52 - vandfarve
25. nov. 2009 18:43
myplacedk (51) skrev:
Brug tiden på at tænke over hvad du vil sige. Alt for meget af hvad der bliver skrevet på newz, trænger til at blive tænkt over bare én gang mere inden det bliver sendt.

Hvis du skriver så hurtigt, at de 5-30 sekunder betyder så meget, så gør du for lidt ud af det.

Well, folk generelt. Ikke nødvendigvis dig personligt.

(Yeah, funktionen virker stadig ikke...)

Jeg er enig, men problemet er, at jeg stadig gerne vil spare de famøse 5-30 sekunder, fordi tiden er blevet så pokkers vigtig.

Jeg siger ikke nødvendigvis, at du ikke gør det, men generelt set må det gøre sig gældende. Hvis man kan skære bare brøkdele af sin tid på at skrive sit indlæg, så gør man det.

Irriterende og forkasteligt, når det går udover indlægget? Jovist. Men sker det alligevel? Jeps. Er det noget, som vi kan gøre ved det? Egentlig ikke, men sådan er livet.

:)
Gravatar #53 - MiniatureZeus
25. nov. 2009 20:47
Adagio (1) skrev:
Hvorfor

Adagio (1) skrev:
er

Adagio (1) skrev:
det

Adagio (1) skrev:
lige

Adagio (1) skrev:
at

Adagio (1) skrev:
newz

Adagio (1) skrev:
folkene

Adagio (1) skrev:
er

Adagio (1) skrev:

Adagio (1) skrev:
"quote-fjendske"

Adagio (1) skrev:
?

Qoutes er gud!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login