mboost-dp1

Råd: Nu hvor det snart er sommer.

Gå til bund
Gravatar #1 - Norrah
4. apr. 2009 15:22
Køb jeres solbriller nu.

Et: Moden er super domineret af at kendisser skal havde så store briller at man ikke kan se deres freaky narko øjne. Så alt standard brilleværk er billigt.

to: De er ikke begyndt at sætte priserne op endnu.

tre: De ligger stadig inde men gammel mode.

Så i kan spare en et par tusinde hvis i kigger de rigtige steder.
Gravatar #2 - Dreadnought
4. apr. 2009 17:06
Man kunne også nøjes med dem man har liggende. ;D
Gravatar #3 - cyandk
4. apr. 2009 17:09
Eller gå uden?
Gravatar #4 - Mort
4. apr. 2009 17:16
cyandk (3) skrev:
Eller gå uden?

Så man ikke øjeblikkeligt kan læse sin kode igen når man kommer indenfor ? Nej tak !
Gravatar #5 - Dreadnought
4. apr. 2009 17:18
#4 Så skruer man jo bare op for lysstyrken.
Gravatar #6 - Jonasee
4. apr. 2009 18:43
Simpler løsning, man går ikke ud.
Gravatar #7 - Azuria
4. apr. 2009 19:12
Ligger det ikke lidt i navnet for produktet at de færreste nørder har et behov for sådan noget? jeg mener sol...
Den der kæmpe spot i himlen agtig noget...
Den er så meget pænere når den først lige har været igennem photoshop...
Så kan den nydes uden briller, og hvis den blænder justerer man bare skærmens lysstyrke.
Gravatar #8 - Norrah
4. apr. 2009 19:26
Købte selv to par i dag.

Et armani hvor jeg fik 880,- i rabat.
og et polaroid, som jeg fik til normal pris. Men det var kun omkring 450,- og de er et "must have" som kørebriller.

Hvis i ikke har et behov, så er der jo ingen grund.
Men har i et behov som jeg havde, så er det nu.
Gravatar #9 - Caek of Doom
4. apr. 2009 20:54
Jeg har ikke et behov for det, solbriller med styrke er satme ikke så billige :/
Ellers skulle jeg anskaffe mig et par af de der dimser man sætter fast på brillerne og klapper ned foran... old school 8D
Gravatar #10 - Norrah
4. apr. 2009 21:02
Caek of Doom (9) skrev:
Jeg har ikke et behov for det, solbriller med styrke er satme ikke så billige :/

Så du har ikke et behov, fordi det er for dyrt?
Det er jo ikke et argument der hænger sammen, det er en begrundelse til hvorfor du ikke har købt nogen.
Gravatar #11 - Caek of Doom
4. apr. 2009 21:06
Norrah (10) skrev:
Så du har ikke et behov, fordi det er for dyrt?
Det er jo ikke et argument der hænger sammen, det er en begrundelse til hvorfor du ikke har købt nogen.

Ja... Du har ret :D
Gravatar #12 - Niklas H
4. apr. 2009 21:20
Jeg tænkte: "Fin idé - jeg går straks ud og tjekker hvad sådan et par koster". Så fandt jeg ud af det og tænkte: "Jeg bliver bare inden for hele sommeren" :)
Gravatar #13 - <3Thinkpads
4. apr. 2009 21:24
Har allerede nogen, RayBan Aviator. Den eneste rigtige solbrille. Mine er gået i arv fra min far som købte dem i usa i '90-'91, det er prima kvali;)
Gravatar #14 - Norrah
4. apr. 2009 22:15
#12 alt kvalitet er dyrt, men det bliver slemt til sommer.
Der er 2000,- ikke unormalt for et par solbriller.

Lidt som at købe en vinterjakke i december...

#13 Det er så også et historisk styk brille. :)
Gravatar #15 - BurningShadow
4. apr. 2009 22:21
Hvad kan en solbrille til kr. 2K som et par til 1/10 ikke kan?
Gravatar #16 - Ronson ⅍
4. apr. 2009 22:22
Og så er der os der køber tilfældige, billige solbriller, fordi vi er ret ligeglade med hvad andre synes om vores midlertidige briller.
Gravatar #17 - Norrah
4. apr. 2009 22:55
#15 De kan nemmere blive stjålet.
Og da kvaliteten forhåbentligt afspejles af prisen, så kan tyven bruge dem de næste 9 somre.
Desuden så sidder de sikkert noget bedre(behageligt) på tyven, end dem på statoil ville. Da one size fits all er lavet på bekostning af små detaljer som komfort.

Jeg ser det ikke som en yderligere udgift.
Briller du betaler lidt ekstra for, holder også det længere.
Billige briller plejer at holde en sommer, måske 2 hvis du er heldig.
Gravatar #18 - squad2nd
5. apr. 2009 02:00

Billige briller plejer at holde en sommer, måske 2 hvis du er heldig.

I disse "køb og smid ud" tider er der vel heller ikke nogen der gider se på sine solbriller i længere tid?
Jeg blev hurtigt træt af mine, selvom de kostede 1000 dask...
Fandeme også dyrt for solbriller... bare for at beskytte de to brikker i hovedet.

Det vigtigste for en nørd om sommeren, det er at købe en ordenlig ventilator med fjernstyring så man kan være indenfor i ro og mag!
Gravatar #19 - BurningShadow
5. apr. 2009 05:25

Billige briller plejer at holde en sommer, måske 2 hvis du er heldig
Der tvivler jeg så på at det dyre par, kan holde meget længere... Mine dør altid ved at jeg placere min 100+ kg fede røv på dem ;-)
Men selvfølgelig, det kan da være at de dyre kan holde længere, fordi man bliver så paranoid, at man altid kikker efter inden man sætter sig...
Gravatar #20 - Ronson ⅍
5. apr. 2009 14:48
1 år eller 2? wut?
Jeg har nogle billige briller på 6. år vist.

Mine solbriller bruger jeg til at blokere lidt for sollyset, hvad bruger I jeres til?
Gravatar #21 - cyandk
5. apr. 2009 14:57
Ronson (20) skrev:

Mine solbriller bruger jeg til at blokere lidt for sollyset, hvad bruger I jeres til?

Seksuelle ting!!
Gravatar #22 - IT-ekspert Kejser
5. apr. 2009 21:02
cyandk (21) skrev:
Seksuelle ting!!

I mørke er alle katte grå så der behøves ikke solbriller.. :P
Gravatar #23 - Magten
5. apr. 2009 23:00
Ronson (16) skrev:
Og så er der os der køber tilfældige, billige solbriller, fordi vi er ret ligeglade med hvad andre synes om vores midlertidige briller.
Nu er der jo også nogen der køber dyre solbriller fordi de rent faktisk synes de er fede og brugbare, og ikke fordi de tænker "hvis jeg køber dem her vil andre synes godt om mig" :)

Hmm, kunne være man skulle tage ud og kigge på nogle imorgen :D
Gravatar #24 - MiniatureZeus
6. apr. 2009 00:03
Tror det er en slags religion om man er tilhænger eller modstander eller bare ligeglad om det man har på er et mærkevare eller ej...

Jeg ligner (nok) meget norrah i denne sammenhæng, og vil gerne punge ekstra ud, for at få ordenligt kvalitet som så også er et mærke jeg gider gå i... Og det samme gør sig gældende for næsten alt hvad jeg ejer...

Og omkring solbriller, så købte jeg for 3 år siden et par Ray-Ban "New Aviator" til omkring 2000 kr. og de har holdt super godt ligesiden, og jeg har ikke passet specielt meget på dem... Kunne dog godt tænke mig et par nye til i år, så kunne være man skulle besøge en forhandler inden for de nærmeste par dage... ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login