mboost-dp1
Rage sikker mus
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hejsa Newz.dk
Jeg er elev på HTX, og har som eksamensprojekt valgt og konstruere en rage sikker mus. Jeg ville være glad hvis i svarer på følgende
spørgeskema
Idéen er at vi vil konstruere en mus af et gummilignende materiale (Fx latex eller silicone), og have et skillepunkt i ledningen så musen kan holde til at blive kastet med.
Jeg er elev på HTX, og har som eksamensprojekt valgt og konstruere en rage sikker mus. Jeg ville være glad hvis i svarer på følgende
spørgeskema
Idéen er at vi vil konstruere en mus af et gummilignende materiale (Fx latex eller silicone), og have et skillepunkt i ledningen så musen kan holde til at blive kastet med.
Jeg kiggede lige hurtigt på dit skema, og så faldt dette mig i øjnene:
4. Kender du udtrykket "Nerd rage"?
Kender du udtrykket "Nerd rage"? Ja / Nej
5. Nerd rage er et udtryk for aggressioner der forekommer ved brug af computeren. Et eksempel på dette er ofte når man føler afmagt i computerspil, eller ved lange svartider i browseren.
Måske du skule cutte 4ern, og blot have 5ern ;)
4. Kender du udtrykket "Nerd rage"?
Kender du udtrykket "Nerd rage"? Ja / Nej
5. Nerd rage er et udtryk for aggressioner der forekommer ved brug af computeren. Et eksempel på dette er ofte når man føler afmagt i computerspil, eller ved lange svartider i browseren.
Måske du skule cutte 4ern, og blot have 5ern ;)
Buddhister havde pilskæve øjne, boede i Asien og døde for 200 år siden. I dag videreføres en bastardiseret arv af blegfede middelklassedanskere, der fandt Dhammapada i en boghandel og syntes, "at det hele bare lød ZÅ ZpænDendE og ExOtiZK, aLLzå!".
Lav også gerne en skærm, der kan holde til at få smadret en flyvende mus lige i hovedet 387 gange om dagen ..
LinguaIgnota (13) skrev:Buddhister havde pilskæve øjne, boede i Asien og døde for 200 år siden. I dag videreføres en bastardiseret arv af blegfede middelklassedanskere, der fandt Dhammapada i en boghandel og syntes, "at det hele bare lød ZÅ ZpænDendE og ExOtiZK, aLLzå!".
...
Jeg sidder da også og tænker på at sidste gang jeg smadrede noget i et rage, var da jeg bankede en knytnæve ind i min skærm... Og ja det var dengang jeg havde en CRT skærm, så jeg brækkede hånden....
Fuck det var nederen når man kunne sige "Det var en arbejdsskade" og folk så undrede sig over dette, når man nu arbejder på kontor...
Men tør dog ikke rigtig banke hånden ind i mine dejlige fladskærme, for så ender det nok med at skulle købe noget nyt...
Fuck det var nederen når man kunne sige "Det var en arbejdsskade" og folk så undrede sig over dette, når man nu arbejder på kontor...
Men tør dog ikke rigtig banke hånden ind i mine dejlige fladskærme, for så ender det nok med at skulle købe noget nyt...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.