mboost-dp1
Red Alert Command and Conquer - helt gratis
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej - jeg vil bare lige smide en besked om at man nu kan downloade "Red Alert C&C" helt gratis. Jeg har smidt et indlæg op på min blog om det med quicklinks og beskrivelse. Tjek det ud på SuperSurfer.Site40.net.
MWI
MWI
Den adresse din blog ligger på, skriger for mig langt væk af platugle og spyware/adware/virus.
Jeg skal ikke kunne sige om andre får den samme association, men det gør ihvetfald at jeg overhovedet ikke tør prøve at klikke på dit link :)
En anden ting er, hvorfor reklamere du for gratis DL af Red Alert, og vil samtiddig have folk til at gå ind på din blog for at læse om det. Ja .. svaret kender jeg selvf, så du behøves slet ikke svare. Personligt hader jeg denne form for indlæg, næsten ligeså meget som de indlæg hvor der popper en klaptorsk op og vil sælge sin WoW accountm og sjovt nok, så er du, ligesom klaptorskene, nærmest lige oprettet.
Mit råd ...
... find et andet sted at lave reklame for din blog!
Den adresse din blog ligger på, skriger for mig langt væk af platugle og spyware/adware/virus.
Jeg skal ikke kunne sige om andre får den samme association, men det gør ihvetfald at jeg overhovedet ikke tør prøve at klikke på dit link :)
En anden ting er, hvorfor reklamere du for gratis DL af Red Alert, og vil samtiddig have folk til at gå ind på din blog for at læse om det. Ja .. svaret kender jeg selvf, så du behøves slet ikke svare. Personligt hader jeg denne form for indlæg, næsten ligeså meget som de indlæg hvor der popper en klaptorsk op og vil sælge sin WoW accountm og sjovt nok, så er du, ligesom klaptorskene, nærmest lige oprettet.
Mit råd ...
... find et andet sted at lave reklame for din blog!
#2 - Mærkeligt de så lægger du ud i anledning af deres 13 års jubilæum. (Alt kan jo skaffes gratis, men den her gang er det også lovligt)
#3 - du skal da være helt fri til at klikke eller lade være. Og hvis det genere dig at jeg henviser til min hjemmeside, så er du så heldig, at du er fritstillet til at lade være - at jeg gerne vil have folk til at besøge min hjemmeside, er som sådan en naturlig "trang", som de fleste der laver en public-service hjemmeside må have.... ellers mister det lidt pointen at lave sådan en side. Og du kan trykt regne med at jeg også vil lave reklame et andet sted. (#4 - tak for tippet). Jeg kan vitterligt ikke forstå hvorfor det skal være et problem, især ikke på en tagwall.
#3 - du skal da være helt fri til at klikke eller lade være. Og hvis det genere dig at jeg henviser til min hjemmeside, så er du så heldig, at du er fritstillet til at lade være - at jeg gerne vil have folk til at besøge min hjemmeside, er som sådan en naturlig "trang", som de fleste der laver en public-service hjemmeside må have.... ellers mister det lidt pointen at lave sådan en side. Og du kan trykt regne med at jeg også vil lave reklame et andet sted. (#4 - tak for tippet). Jeg kan vitterligt ikke forstå hvorfor det skal være et problem, især ikke på en tagwall.
Er det ikke en gammel nyhed?
http://railgun.newz.dk/download-red-alert-1-gratis
http://railgun.newz.dk/download-red-alert-1-gratis
#6 - Det har du ret i. Hvilket får mig til at fremstår som dum i mit allerførste indlæg herinde. Så kan jeg lærer det. Jeg havde ellers søgt på siden først, for at være sikker på det ikke var postet nogle steder... men søgningen må have været begrænset til forummet, da jeg ikke fandt den nyhed du linker til.
Surt... for mig!
Surt... for mig!
#7 Jeg ved ikke om jeg vil sige du fremstår som dum :) .. men jeg synes du fremstår en smule uheldigt fordi du åbenbart kun er ude på at lave reklame for din blog, hvilket som sådan vel heller ikke er noget galt i, hvis man ser bort fra at dit første indlæg her på newz er en reklame for din egen blog :)
Nå .. skidt, du lader til at være en fornuftig ung mand, der kan svare fornuftig på indlæg, så lad os bare tilgive dig, og byde dig velkommen på newz :)
Nå .. skidt, du lader til at være en fornuftig ung mand, der kan svare fornuftig på indlæg, så lad os bare tilgive dig, og byde dig velkommen på newz :)
#8 Tak for komplimentet med "fornuft", vil fluks sende det videre til min gamle klasselærer. Jeg har benyttet newz.dk før - men det er lang tid siden. Den gang hvor der kun var nyheder (primært IT) og folk kommenterede på disse (som så ofte løb af sporet til nogle vældig interessante og uinteressante samtaler). Men alt er forandret her også...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.