mboost-dp1

Red en skilpade

Gå til bund
Gravatar #2 - Bundy
19. jun. 2008 10:41
Oh, hell no.
Gravatar #3 - ajust
19. jun. 2008 10:55
Jeg synes det er lidt ynkeligt at nogen mennesker sidder og får det godt med sig selv, og tror at de hjælper til, ved at deltage en eller anden tilfældig online petition. Hvis du virkelig bekymrer dig om de skildpadder, så gør noget ved det. Meld dig ind i PETA eller noget. Rejs til Indonesien og dediker dit liv til at redde skildpadderne. Send nogle penge der ned. Et eller andet.. Så længe du rent faktisk gør noget der betyder noget, i stedet for at lave ligegyldige indlæg på internetforaer rundt omkring.

edit:
Ja, jeg er i dårligt humør :(
Gravatar #4 - natterjack
19. jun. 2008 11:08
Hvad der er endnu værre er de her Facebook-grupper i mod alverdens ting, hvor størstedelen ikke gør andet end at tilmelde sig gruppen.
Gravatar #5 - Norrah
19. jun. 2008 11:13
hvis i skynder jer kan i også redde "denne forsvarsløse skildpadde" fra en skæbne værre end døden.

Send mig straks penge.
Gravatar #6 - JensOle
19. jun. 2008 11:21
Hvad så med dem, der sidder og sviner ligegyldige ting og personer til på nettet for at få det bedere med sig selv ?
Jeg er bedere end alle de andre, for de er nogle idioter.
- Det er sku da ynkeligt.

Tag og løb dig en tur, det virker meget bedere.
Gravatar #7 - Bachy
19. jun. 2008 11:30
.. hvor meget skal vi sende dig for at holde dette uskyldige "dyr" i live, send straks et konto nummer og udløbsdatoen på dit dankort/visakort samt sikkerheds nummeret, så skal vi nok hjælpe med at redde din skildpadde :)
Gravatar #8 - holmen
19. jun. 2008 11:32
#6 Hvad med dem der sidder og kommenterer når andrer kommenterer deres indlæg om dyr?

#8 Hvad med dem der kommenterer dem der kommenterer dem der kommenterede deres indlæg om dyr?

Edit#
Nu går det da helt i skilpadde, glemte at tilføje om de også skulle løbe en tur.
Gravatar #9 - searchia
19. jun. 2008 11:33
se denne side
http://treehoo.com/
en der planter træ
og hvad som med
http://blackle.com/ http://www.goodsearch.com/
og alle de andre:D
Gravatar #10 - NioBe
19. jun. 2008 11:34
Bare kom med den til mig! Jeg sørger for at den ligger trygt i min mave i nogle timer :P

#JensOle
Problemet er, at det er da meget smart ved at underskrive at du gerne vil hjælpe skildpadderne... men hvor meget hjælper den side på at hjælpe dem nu?!

Der vil ikke ske en skid medmindre folk selv begynder at tage initiativ og redder dem selv. Og hvor mange er der liiiiige der gør det for free?!
Gravatar #11 - Magten
19. jun. 2008 14:13
Ja, folk burde gøre noget ved det! Tror bare det er svært få indført et forbud mod Mark Strudal som kommentator, så jeg nøjes med at være medlem af gruppen :P
Gravatar #12 - Norrah
19. jun. 2008 14:19
#10 der var desværre ingen der sendte mig penge, så den blev parteret, godt 5 stykker, hvorefter delene bliv smidt ned i syre en af gangen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login