mboost-dp1

Reklamer på newz.dk kun fra macnation, filmz etc?

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
20. jan. 2009 13:42
Er det bare mig, eller 9 ud af 10 reklamer her på newz.dk kun fra macnation, filmz, railgun eller newz?

Kan da ikke give mange moneter i sparekassen... ;)
Gravatar #2 - paradise_lost
20. jan. 2009 13:43
Har tænkt fuldstændig det samme. Rart at slippe for at se alle de reklamer. Men ja det kan da ikke give mange penge i kassen
Gravatar #3 - Mort
20. jan. 2009 14:09
Ja, jeg har også opdaget at de reklamer der bliver vist pludselig matcher mit brugersegment, det kunne Google ads lære noget af !
Gravatar #4 - Janr
28. jan. 2009 12:36
Der er ikke rigtig nogle reklamer, tror det gik i stå da Freeway aftalen stoppet...
Gravatar #5 - BurningShadow
28. jan. 2009 12:42
Jeg tror i har været så heldige at undgå den pisse irriterende, støjende omgang hø, der ellers kører i øjeblikket...
Derudover har i helt ret.
Gravatar #6 - Systran
28. jan. 2009 12:45
Gravatar #7 - sissy
28. jan. 2009 12:57
#6 ja, men det er så de eneste enlige reklamer der er..
Gravatar #8 - MiniatureZeus
28. jan. 2009 16:22
BurningShadow (5) skrev:
Jeg tror i har været så heldige at undgå den pisse irriterende, støjende omgang hø, der ellers kører i øjeblikket...
Derudover har i helt ret.

Men det er da også den eneste jeg ser, men dog ikke med lyd, lige meget hvor meget musen går ind over... :( Ville så gerne høre de dejlige sange som Microsoft laver :P
Gravatar #9 - zin
28. jan. 2009 17:28
Lad være med at klage over det - hellere disse reklamer end Server 2008 og alt det andet lort. :-P
Gravatar #10 - Listesen
28. jan. 2009 18:09
Hah, arh den var da sej. Så reparerer den kravlende robot lige newz.dk :D Det er da en lidt anderledes reklame:)

Men ja, den var stadig pisse irriterende ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login