mboost-dp1
Rep af iPhones
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej
Jeg hvis du har været så uheldig at smadre din skærm på din iphone. så kan jeg tilbyde at lave dem. Ring eller sms/mail for pris på netop din iphone. jeg har erfaring med over 100 iphones reparationer.
Jeg holder til i hillerød, nordsjælland. men du er velkommen til at sende den med Post Danmark.
Det tager ca 30 min at lave en smadret skærm, så du kan blive og vente.
- Frederik Fisker
Jeg hvis du har været så uheldig at smadre din skærm på din iphone. så kan jeg tilbyde at lave dem. Ring eller sms/mail for pris på netop din iphone. jeg har erfaring med over 100 iphones reparationer.
Jeg holder til i hillerød, nordsjælland. men du er velkommen til at sende den med Post Danmark.
Det tager ca 30 min at lave en smadret skærm, så du kan blive og vente.
- Frederik Fisker
Lad os lave en ordleg! Jeg skriver en sætning, og så skal den næste bytte ét ord ud med ét andet, men sætningen skal stadig give mening.
Første sætning:
The robot logs our every thought.
Første sætning:
The robot logs our every thought.
NioBe (34) skrev:Thats why I love Newz.dk!
Ordret hvad jeg sagde til min kæreste for et minut siden ^^
Udbedret en sidste gang.pewbe (35) skrev:Ordret hvad jeg sagde til "min kæreste" for et minut siden ^^
izym (39) skrev:#38 http://2.bp.blogspot.com/_78t1Wo43KMk/S8ned4nXK1I/...
Rickrollede han dig?
EDIT: Jeg åbner per definition ikke Tinyurl-links.
Jooh... ser du Frede;
da jeg havde sex med min kærste igår, kom jeg til at tabe min Iphone ind i..... det store hul. Da jeg fik den ud, var den helt våd. Tror du at det er muligt at reparere den?
da jeg havde sex med min kærste igår, kom jeg til at tabe min Iphone ind i..... det store hul. Da jeg fik den ud, var den helt våd. Tror du at det er muligt at reparere den?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.