mboost-dp1
Retsstaten Danmark.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har lige forfattet dette brev til Fredericias vicepolitkommisær:
Hvordan beviser man hvor ens bil har været uden at man konstant skal tage billeder af bilen og stedet?
Vedr. Parkeringsafgift nr. XXXXXXXX.
Du har i brev til undertegnede konstateret, at jeg ikke aner hvor min bil befinder sig. Og det er til trods for, at jeg havde dokumenteret, at jeg var på arbejde den pågældende dag og at min bil desværre følger min fedladende krop. Du mente at det ikke var bevis for at min bil ikke var parkeret på stedet. Man kan jo ved at bruge samme konklussionsmåde, sige at min bil måske var på Antarktis. Det lyder jo lige så dumt, ik?
Jeg blev derfor via jeres håndlangere i Skat tvunget til at betale den uberettigede afgift uden nogen mulighed for at protestere. Jeg fandt det så retfærdigt at jeg måtte parkere på det pågældende sted, da jeg allerede havde betalt for det. Så jeg sender derfor denne parkeringsafgift, så jeres regnskab går lige op.
Med venlig hilsen
Casper Hoelgaard Nielsen
Hvordan beviser man hvor ens bil har været uden at man konstant skal tage billeder af bilen og stedet?
Henvend dig til FDM, de er igang med at samle sager til en større klage hos politiet omkring forkerte parkeringsgebyerer...
Hvis din klage til politiet indeholde samme mængde konkrete fakta som dit indlæg her, så kan jeg godt forstå at politmesteren afviser.
Hvor fik du P-bøden, hvor er dit arbejde, hvor langt er der imellem dem, hvornår blev bøden udsted, hvornår var du på arbejde, stempler du ind og ud på arbejde så der er dokumentation for det, har du er arbejde hvor du kan smutte midt på dagen, hvilken dokumentation har de for at det var din bil etc.etc..
Og selve stilen i dit brev er den helt rigtige hvis du vil provokere dem og den helt forkerte hvis du vil have en anke realitets behandlet.
Hvis din klage til politiet indeholde samme mængde konkrete fakta som dit indlæg her, så kan jeg godt forstå at politmesteren afviser.
Hvor fik du P-bøden, hvor er dit arbejde, hvor langt er der imellem dem, hvornår blev bøden udsted, hvornår var du på arbejde, stempler du ind og ud på arbejde så der er dokumentation for det, har du er arbejde hvor du kan smutte midt på dagen, hvilken dokumentation har de for at det var din bil etc.etc..
Og selve stilen i dit brev er den helt rigtige hvis du vil provokere dem og den helt forkerte hvis du vil have en anke realitets behandlet.
#3+#5 Brevet i #1 er min afslutning på en lang kamp helt tilbage til August 2007. Jeg fremførte mine beviser helt professionelt uden nogen dårlige kommentarer. Det eneste bevis jeg kunne lave var et screenshot af min stemplinger fra arbejdet. Som blev afvist som bevis, for det var ikke ensbetydende med at bilen ikke var parkeret der. Øh bøh hvad for en fisk?
#4 Dem vil jeg lige tage fat i morgen.
#4 Dem vil jeg lige tage fat i morgen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.