mboost-dp1

Rimelig pris for banner visning

Gå til bund
Gravatar #1 - buch
5. maj 2008 21:25
Jeg overvejer at starte eget firma, og har i den forbindelse hørt freeway om hvad et banner koster på siden www.trendsales.dk

Jeg får for 5.000,- 15.000 sidevisninger sådan som jeg har forstået det, da de har skrevet at jeg fik CPM15.

http://adwords.google.com/support/bin/answer.py?hl...

Men det kan da virkelig ikke passe at jeg skal give 3,- pr sidevisning for reklame på den side eller har jeg misforstået noget?

Hvis dette er sandt, hvilke firmaer har så væsentlig billigere produkter
Gravatar #2 - Mandalae
5. maj 2008 23:00
#1,

15.000 sidevisninger for 5.000 kr er da 3 sidevisninger for 1 kr... ikke 3 kr pr sidevisning?
Gravatar #3 - rackbox
6. maj 2008 05:14
#1 jeg tror, at du skal tage den der øl fra munden, før du begynder på hovedregning :P
Gravatar #4 - buch
6. maj 2008 07:34
Tja sent om aftenen ;)

Nå jeg fik svar her til morgen, og det viser sig at jeg skal give 15,- for 1000 sidevisninger som lyder noget mere fair i mine øre :)
Gravatar #5 - buch
6. maj 2008 08:52
Nå yderlige beregninger viser at det er en pris på 0,1515 pr sidevisning.

Da jeg ingen erfaring har med reklamepriser ønsker jeg en vurdering af om dette er en god pris?
Gravatar #6 - KaW
6. maj 2008 08:58
Udbyder de kun betaling for hver visning? Er der ikke noget der hedder betaling for klik?
Gravatar #7 - Derfor
6. maj 2008 09:02
#6 Jeg tror da bare han skal være glad for at det er pr. sidevisning, tror der er en del flere penge at hente i det. :)
Gravatar #8 - hmn
6. maj 2008 10:03
#5 om prisen er fair kommer vel lidt an på hvor specifik en målgruppe du vil ramme, jo mere bred den bliver jo lavere er priserne, men umiddelbart lyder det ikke til at være dyrt
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login