mboost-dp1
Ris/ros til site
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej med-newz'ere!
Jeg har lavet en hjemmeside, hvis målgruppe absolut ikke er nogen af Jer herinde...
Min målgruppe er ældre mennesker eller mennesker med ingen eller lidt forstand på hardware/software eller computere generelt.
Jeg har desværre for travlt med at uddannelse og job til at sætte mig grundig nok ind i html og css til at programmere hjemmesiden selv.
Men jeg har brugt joomla, til at opbygge siden med.
Det jeg ønsker ris/ros til er derfor ikke så meget designet men mere indholdet.
Er det forklaret grundigt nok?
Kunne der tilføjes nogle ting til siden, som ville gøre den mere effektiv?
Alle kommentare er velkomne..
EDIT: et link ville være passende :D
www.pc-mekanikeren.dk
Jeg har lavet en hjemmeside, hvis målgruppe absolut ikke er nogen af Jer herinde...
Min målgruppe er ældre mennesker eller mennesker med ingen eller lidt forstand på hardware/software eller computere generelt.
Jeg har desværre for travlt med at uddannelse og job til at sætte mig grundig nok ind i html og css til at programmere hjemmesiden selv.
Men jeg har brugt joomla, til at opbygge siden med.
Det jeg ønsker ris/ros til er derfor ikke så meget designet men mere indholdet.
Er det forklaret grundigt nok?
Kunne der tilføjes nogle ting til siden, som ville gøre den mere effektiv?
Alle kommentare er velkomne..
EDIT: et link ville være passende :D
www.pc-mekanikeren.dk
Hmm, en ting jeg gerne vil vide, er om det er online support du tilbyder, for du har ingen lokation på din service? Det må være relevant, hvis man skal ud og fikse folks computere.
Og det er naturligvis med fuld overlæg at du har brugt et standard Vista wallpaper i dit logo? :)
Btw. så staves "hovedmenu" i ét ord :)
Det tekniske kan jeg dog ikke hjælpe dig med, hvis der skulle være nogle faldgruber der.
Og det er naturligvis med fuld overlæg at du har brugt et standard Vista wallpaper i dit logo? :)
Btw. så staves "hovedmenu" i ét ord :)
Det tekniske kan jeg dog ikke hjælpe dig med, hvis der skulle være nogle faldgruber der.
Ja, så du indskrænker dit felt geografisk. Kan da ikke forestille mig en supporter tage sig af en opgave i Hillerød, hvis vedkommende bor i f.eks. Ringkøbing. Eller Bornholm for den sags skyld. Medmindre der selvølgelig er tale om online support.
Vil også mene at det vil give mere integritet at lade noget info slippe ud i form af en geografisk placering (du behøver ikke at skrive hele din adresse), så du ikke bare er en random gut, der har rodet med en Commodore 64 i tidernes morgen. Selvom dit cv er udmærket :)
Jeg kaster mine 2 cent på jorden og forlader stedet. :)
Vil også mene at det vil give mere integritet at lade noget info slippe ud i form af en geografisk placering (du behøver ikke at skrive hele din adresse), så du ikke bare er en random gut, der har rodet med en Commodore 64 i tidernes morgen. Selvom dit cv er udmærket :)
Jeg kaster mine 2 cent på jorden og forlader stedet. :)
Ja, en adresse er en praktisk information. Og telefonnummer er yderst vigtigt, for hvis deres computer ikke virker, hvordan skal de så komme i kontakt med dig?
Tak Systran, du har været en rigtig god hjælp..
Okay... det vil jeg arbejde på.. Tak for det..
Jeg kan vende den om og sige at hvad laver de på min hjemmeside, hvis deres computer ikke virker..? Men good point..
paradise_lost (5) skrev:Okay look, ville lave forsiden lidt "længere" også ville jeg ændre favicon hvis det var mig.
Okay... det vil jeg arbejde på.. Tak for det..
Dreadnought (6) skrev:Ja, en adresse er en praktisk information. Og telefonnummer er yderst vigtigt, for hvis deres computer ikke virker, hvordan skal de så komme i kontakt med dig?
Jeg kan vende den om og sige at hvad laver de på min hjemmeside, hvis deres computer ikke virker..? Men good point..
tazimn (3) skrev:Det var det jeg synes gav de bedste computer relaterede associationer
Men de associationer er bare ikke ret stærke. Jeg er ret overbevist om, at du kan finde et der passer noget bedre hvis bare du leder lidt efter det, og såfremt det ikke passer som du vil have det til, så kan du nok også selv klare en lille smule tilretning.
Udover det, så burde du nok lige overveje at læse korrektur på dine tekster ;-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.