mboost-dp1

Så er de kommunale besparelser gået for vidt.

Gå til bund
Gravatar #1 - Norrah
11. feb. 2008 13:09
Modtog lige en cd i dag fra kommunen.
Den indeholdt en cd med nogle ting vi skal bruge.

Meeen, jeg syntes nu at de måske er ved at løbe tør for resurser efterhånden. Når de er nød til at ty til saksen for at lave et cd cover..

Stakkels Impega kasser.
Gravatar #2 - tgr
11. feb. 2008 13:11
Vær glad for der var et cover!
Gravatar #3 - Mort
11. feb. 2008 16:11
Når jeg laver CD'er til kunder får de slet ikke noget cover. Det kan godt være at firmaet har en milliard i årlig omsætning, men hvis ikke alle har fri adgang til alle kontor og IT artikler så bliver der brugt hvad der er tilgængeligt.
Gravatar #4 - vandfarve
11. feb. 2008 16:49

Må man spørge om, hvorfor du modtager CD'ere fra kommunen? Det lyder bare en smule suspekt i mine øre.
Gravatar #5 - Drakhan
11. feb. 2008 19:10
Det var en regning. Kommunen har jo fået at vide, at det er for dyrt med papir og at de skal være digitale.
Gravatar #6 - reefermadness2
18. feb. 2008 09:56
#5 - Så må det have været en krads regning, hvis det ligefrem kunne betale sig at sende en cd med den istedet for at printe den på papir...
Gravatar #7 - myplacedk
18. feb. 2008 11:38
Jeg hader når telefonregningen kommer med pakkeposten - meget nemmere med en CD.
Gravatar #8 - myplacedk
18. feb. 2008 11:39
Ah damn, hele peecee.dk er kategoriseret "Suspicious" her, ingen adgang før jeg kommer hjem. :-/
Gravatar #9 - myplacedk
18. feb. 2008 16:56
over 5 timer senere...

Så, nu har jeg set billedet. :)

Æh, er det to stykker pap, tilpasset med køkkensaks el. lign, som holdes omkring skiven med en elastik?

Hvor amatør-agtigt. Jeg ville da have brugt ét stykke pap, dobbelt så stort, foldet omkring skiven.
Gravatar #10 - Drakhan
21. feb. 2008 08:26
#6 Yep....that was kinda the joke. :)
Gravatar #11 - Spiderboy
21. feb. 2008 21:54
Det er ingenting i forhold til her i Aalborg Kommune.

Sidste år besluttede byrådet at slukke gadebelysningen på adskillige af de store veje i Aalborg by mellem 1 og 4 om natten for at spare en halv mio. kr. på elregningen. Det blev vedtaget.

Her kan man tale om at skære ind til benet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login