mboost-dp1
SÅ ER DET OP AF DYNERNE! DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG DONG!!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
(ville bare lige vække jer blidt :P)
VI SKAL HAVE GANG I NEWZ.DK IGEN! KOM SÅ OP AF SENGEN!
Denne tråd er et tråd til fri afbenyttelse. Skriv, hvad der falder dig ind. Inspireret af andre indlæg i tråden eller ej... BARE FYR DEN AF!
VI SKAL DÆLEME IKKE KOMME SOVENDE IND I 2008!!!
VI SKAL HAVE GANG I NEWZ.DK IGEN! KOM SÅ OP AF SENGEN!
Denne tråd er et tråd til fri afbenyttelse. Skriv, hvad der falder dig ind. Inspireret af andre indlæg i tråden eller ej... BARE FYR DEN AF!
VI SKAL DÆLEME IKKE KOMME SOVENDE IND I 2008!!!
SÅ STOP DOG DEN FORBANEDE LARM, NÅR VI SOVER!!!!!!
Nå Ok, jeg sov ikke, for vi er ved at gøre klar til den første Syllable release i næsten 5 måneder. Vi har knoklet hele julen (inkl. den 22., 24. og 31.), og nu er vi lige ved at være der :-)
Nå Ok, jeg sov ikke, for vi er ved at gøre klar til den første Syllable release i næsten 5 måneder. Vi har knoklet hele julen (inkl. den 22., 24. og 31.), og nu er vi lige ved at være der :-)
Jeg startede 2008 med en seriøs omgang tyndskide / opkast - nice one - og tak i øvrigt - hold op jeg skal love for jeg ikke kom sovende til den oplevelse *heldigvis ;-)*
Dronningen sagde vi var paa vej ud af 2006 i hendes tale, og raadhusstaarnet paa dr2 spillede forkert - og er det ikke direkte fra kbh?.
For første gang i mit voksne liv har jeg ikke tømmermænd! Det var dejligt at starte morgenen med en gang røræg/bacon/tomat!
Lige nu sidder jeg og venter på at Bioshock bliver færdig med at downloade fra Steam, og så skal der ellers bare games resten af dagen.
Godt nytår til alle!
Lige nu sidder jeg og venter på at Bioshock bliver færdig med at downloade fra Steam, og så skal der ellers bare games resten af dagen.
Godt nytår til alle!
For denne aften er skelsættende; i morgen står vi pludseligt i et helt nyt år: år 2008; i aften vil vi sige farvel til år 2006.Kan ses [url=
Roflmao, dronningen af Danmark har da ingen grund til at følge med hva år vi er i :)
Gik død mega tidligt, og har været oppe i laaang tid siden kl11 tror jeg :P
ahh.. velkommen til år 2008 allesammen.
Gik død mega tidligt, og har været oppe i laaang tid siden kl11 tror jeg :P
ahh.. velkommen til år 2008 allesammen.
9. Cloud02; samme her. Kunne dog have vaeret vaerre og have faaet eksamen baade den 2. Og 3. Som min kammerat fik. Godt nytaar :/
Jeg kom lige til at tænke på noget...
Forsøger vi (mennesket) at forstå universet, eller er vi universet der forsøget at forstå sig selv?
Forsøger vi (mennesket) at forstå universet, eller er vi universet der forsøget at forstå sig selv?
Lidt logisk så er alt vi er opbygget af en del af universet, og pga af at vi ved tilfældighedernes spil er her, kan man godt udlede at det er universet der forsøger at forstå sig selv.
Selvom det er en ekstremt lille del af universet der forsøger at forstå sig selv.
Lidt logisk så er alt vi er opbygget af en del af universet, og pga af at vi ved tilfældighedernes spil er her, kan man godt udlede at det er universet der forsøger at forstå sig selv.
Selvom det er en ekstremt lille del af universet der forsøger at forstå sig selv.
Jeg er mere interesseret i at forstå vores alles utroligt korte kollektive hukommelse. Hele Danmark ligger med tømmermænd lige nu, og alligevel gentager vi os selv hvert år. Kan vi ikke bare afskaffe alkoholen, indfører topløs badning i svømmehallerne (til de lækre piger, forstås) og så sparer alle pengene og energien?
Jeg er mere interesseret i at forstå vores alles utroligt korte kollektive hukommelse. Hele Danmark ligger med tømmermænd lige nu, og alligevel gentager vi os selv hvert år. Kan vi ikke bare afskaffe alkoholen, indfører topløs badning i svømmehallerne (til de lækre piger, forstås) og så sparer alle pengene og energien?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.