mboost-dp1
så forbandet lige
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Venstres gruppeformand på Københavns Rådhus, Martin Hirsch skrev:Jeg kan da godt se, at vi måske burde gå foran med et godt eksempel. Men omvendt så synes jeg faktisk, at man skal passe på med at sige, at alle skal være så forbandet lige. Jeg ser faktisk ikke noget problem i, at der serveres øl og vin til politikerne - tænk på, at vi sidder der frivilligt
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-13052095.ht...
Er det kun mig der synes at det er forkert at politikkere vedtager love der ikke gælder for politikkere?
Så er det sådan set ligemeget om der er tale om alkoholpolitik, rygeforbud eller fartreguleringer.
Hvad synes I? Skal der gælde særlige undtagelser for politikkere - og i så fald, hvor går grænsen?
Så længe de selv betaler gildet kan jeg ikke se noget problem i det... Men det gør de jo ikke :)
Jeg regner da heller ikke med at få et fyrsteligt måltid+øl+snaps+sodavand gratis af min arbejdsgiver..
Jeg regner da heller ikke med at få et fyrsteligt måltid+øl+snaps+sodavand gratis af min arbejdsgiver..
What the??
Så skal jeg sgu da også have lov til at *indsæt noget ulovligt her som jeg har lyst til*, i forbindelse med mit frivillige arbejde. Tsk tsk...
Hvordan kan lønnen have noget at gøre med, hvor smart det er at drikke i arbejdstiden?
Fair nok at de ikke vil gå foran med et godt eksempel. Men at stå frem som et elendigt eksempel, det er da for dumt.
Så skal jeg sgu da også have lov til at *indsæt noget ulovligt her som jeg har lyst til*, i forbindelse med mit frivillige arbejde. Tsk tsk...
Hvordan kan lønnen have noget at gøre med, hvor smart det er at drikke i arbejdstiden?
Fair nok at de ikke vil gå foran med et godt eksempel. Men at stå frem som et elendigt eksempel, det er da for dumt.
Jeg forestiller mig at politikerne har det på samme måde efter deres møder som jeg har det efter en tur i byen.
Man vågner op dagen efter og så tænker man; fuck har jeg virkelig været så fuld at jeg har gjort det?!.
Jeg forestiller mig at politikerne har det på samme måde efter deres møder som jeg har det efter en tur i byen.
Man vågner op dagen efter og så tænker man; fuck har jeg virkelig været så fuld at jeg har gjort det?!.
Forklaringen er ren bullshit.
Medlemmerne af BR får betaling for at være medlemmer.
Det må da åbenlyst være arbejde.
Konklusionen må være at BR medlemmerne bør være omfattet af alkohol forbudet mens de arbejder d.v.s. indtil formanden erklærer mødet for færdigt.
Bagefter kan de så nyde en øl hvis de vil. Og jeg kan ikke se at der skulle være noget galt i at det var på skatteydernes regning. De er bestyrelsesmedlemmer i en meget stor virksomhed !
For de nysgerrige check:
http://www3.kk.dk/upload/politik%20og%20demokrati/...
under "Tabt arbejdsfortjeneste" og "Vederlag".
Medlemmerne af BR får betaling for at være medlemmer.
Det må da åbenlyst være arbejde.
Konklusionen må være at BR medlemmerne bør være omfattet af alkohol forbudet mens de arbejder d.v.s. indtil formanden erklærer mødet for færdigt.
Bagefter kan de så nyde en øl hvis de vil. Og jeg kan ikke se at der skulle være noget galt i at det var på skatteydernes regning. De er bestyrelsesmedlemmer i en meget stor virksomhed !
For de nysgerrige check:
http://www3.kk.dk/upload/politik%20og%20demokrati/...
under "Tabt arbejdsfortjeneste" og "Vederlag".
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.