mboost-dp1

Sær opførsel hos dyr!

Gå til bund
Gravatar #1 - Norrah
17. jul. 2008 22:56
Nogen andre der har lagt mærke til at dyr opfører sig sært i nat?

Der står en ko og muh'er ikke så langt her fra, blev ved hele tiden jeg var ude at gå, har jeg aldrig oplevet før. Der var en kat der løb frem og tilbage i en have, mellem de samme ting. Den var totalt crazy.

En sær raslen inde i en skov, og der kom "bump". Som kunne mærkes i jorden. * Den kan jeg ikke engang forstille mig til en forklaring.

Plus at min hund opførte sig mega sært og beyndte at løbe efter ting der ikke var der.

Ved godt det kun er 4 hændelser, men det er de eneste dyr jeg overhovedet så. Så standarden blev sat til sær. :)
Gravatar #2 - Jonasee
17. jul. 2008 22:58
Det er rumvæsner der pusler, det er helt sikkert ;)
Gravatar #3 - Emil Melgaard
17. jul. 2008 23:42
#1, Det er fordi det er fuldmåne i nat :)
Gravatar #4 - Jonasee
17. jul. 2008 23:49
#3 Jeg holder stadig på rumvæsner, fuldmåne rumvæsner
Gravatar #5 - vandfarve
18. jul. 2008 00:20
#1 Dude, der er fejl i The Matrix! Det er da soleklart, for agenterne må have overskrevet noget af programkoden, siden du har oplevet de fejl... Du kan altid prøve at indberette en "bug report".
Gravatar #6 - Lss_1405
18. jul. 2008 00:38
Der har måske været et svagt jordskælv, det kan dyr som regel mærke meget tydeligere end os
Gravatar #7 - BurningShadow
18. jul. 2008 04:34

Det kan være som #6 siger. Hvor i landet bor du (Sønderjylland rammes ofte af jordskælv)?
Gravatar #8 - Norrah
18. jul. 2008 07:32
østjylland.

Jeg ved ikke hvad det var, ved kun at det var en sær aften tur.
Gravatar #9 - lowfire
18. jul. 2008 08:29
Det med rumvæsner og fuldmåne tror jeg ikke på.
MEN fulde rumvæsner med måne, uuhhhaa ;-)
Gravatar #10 - Kisbye
18. jul. 2008 09:22
Det et sikket vareulve i forklædning
Gravatar #11 - NioBe
18. jul. 2008 11:00
Undskyld... Det er jeg sQ ked af...!
Min lille negerdværg som sidder inde i min computer og puster til min køler stak af, og han har sådan nogle tiks med at skal ud og skræmme folk om aftenen/natten.

Det bump du hørte var da jeg overfaldede ham i skoven, lige inden han ville angribe din fod og bide dig. Men nu har jeg brækket hans ben for god ordens skyld så han render ingen vejne fra min computer lige foreløbigt...!!! ;oP
Gravatar #12 - karga
18. jul. 2008 11:23
#11 hvor kan man købe sådan en dværg? Er det svært at montere dværgkøling? Og kan han evt. bruges til andet også?
Gravatar #13 - NioBe
18. jul. 2008 11:29
Altså de er jo ikke helt nemme... Du skal til det mongolske sortmarkede i Mongolien. Kan ikke helt huske prisen.. Tror at det er 150 kr inklusiv bur til at have den i.

Monteringen er meget nem. Det er bare en masse gaffatape, evt superlim. Også klister du ham bare fast til kabinettet. Husk Evt. en lille skål vand om måneden... han skal jo have lidt og drikke. Men ikke for meget!! Kun nok vand at det kan nå og fordampe i løbet af dagen.

Man skulle jo nødig udsætte sin computer for fare :P
Gravatar #14 - chris
18. jul. 2008 14:20

jeg kunne heller ikke sove i nat..
det var Mother Fucked...
så faldte i søvn klokken 8 i morges og sov det meste af dagen væk.... /piiv
lårde fuldmåne

#11...

fåes de også i andre modeller???
ikke fordi jeg har noget imod negere,,,
men ville bare være lidt federe at sige at man havde alkohol powered eskimo-køling på sit rig YeeeHaw...
Gravatar #15 - NioBe
18. jul. 2008 15:56
Ud over neger modellen. Så mener jeg faktisk at der var en Indianer, Drukken Russer, og Grønlænder...

Grønlænderen passer vist meget godt til dine kriterier. Så kan du bare give ham vodka i stedet for vand.
Gravatar #16 - BurningShadow
18. jul. 2008 19:49

Jeg har hørt at en Kæmpe Eskomo køler bedre end en Dværg-eskimo, med jeg ved ikke om det passer.
Gravatar #17 - izym
19. jul. 2008 14:42
#14 Så det godt man bor i en kælder :D

#11/13/15 Er det evt. muligt at starte et import firma for dværg-kølere? Tror det ville indbringe stort.
Gravatar #18 - chris
19. jul. 2008 14:53

jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed
men jeg har en fornemmelse af at komponenter der er dækket i mælkechokolade ikke er egnede til at blive installeret i en computer
og så alligevel
jeg er jo ikke svagstrømsingeniør
Gravatar #19 - NioBe
19. jul. 2008 19:29
Ja det tror jeg. Altså købte en til min mor... hun var helt vild med den!! Hun kalder den for Gurker Jan, selv om det er en model grønlænder. Men da hendes computer brød sammen, så bruger hun ham istedet for til smykke holder. Yderst effektivt! Hun fandt en kæp og bandt ham fast med gaffa. Hun proppede små jernstænger inde i hans arme så han kan stå med armene ud til siden.

Man kan bruge dem til lidt og hvert hvis man får nye idéer. :oP
Gravatar #20 - izym
19. jul. 2008 23:07
#19 Måske slogan skulle være "For ALL your needs!".
Gravatar #21 - Lss_1405
20. jul. 2008 11:11

Vel ikke alle tilfælde, en så lille gut kan jo sprænges hvis man bruger han til visse ting..............................

(Tænkepause.......)

Fx at gøre ens micro ren, har jo hørt at en ovn skal være tændt når man gør den ren.
Gravatar #22 - madeinrussia
22. jul. 2008 07:25
det var godt nok det mærkeligste emneskift nogensinde
Gravatar #23 - Norrah
22. jul. 2008 07:44
Tja emnet er jo dødt. Så det er vel egentlig bare for at fylde den pinlige stilhed der pludseligt kom. Det kan da ikke klassificere som emneskift. Det er en ny start
Gravatar #24 - karga
22. jul. 2008 10:29
#23 ... begyndelsen på noget smukt: Dværgkøling (og anden misbrug af væksthæmmede)
Gravatar #25 - izym
22. jul. 2008 13:21
#21 Den ville i hvert fald ikke blive en success i USA.
Gravatar #26 - BurningShadow
22. jul. 2008 19:42

(og anden misbrug af væksthæmmede)
Det er altså bare politisk ukorrekt, at kalde dem væksthæmmede!

Det hedder:
(og anden upassende brug af vertikalt udfordrede)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login